Registreren synthforum.be

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

apollo

I love syntesaizer
Lid sinds
22 april 2003
Berichten
2.287
Locatie
Gent
Dit idee spookt al een tijdje door mijn hoofd, dus het werd tijd dat ik het eens "out".

Is het niet mogelijk om het adres www.synthforum.be ook te reserveren voor synthforum? Ik denk dat dit de drempel voor Vlamingen wel eens aanzienlijk kleiner zou kunnen maken. Het klinkt misschien wat belachelijk, maar ik heb zelf toch ook wat terughoudendheid ondervonden toen ik mij hier wou registeren en mij wou mengen in de debatten (achteraf bekeken totaal onnodig).

Als Vlaming zou ik namelijk wat meer contact willen hebben met de andere Vlaamse synthfreaks. Natuurlijk zitten er reeds een paar hier, maar er zijn er nog heel veel die de weg niet gevonden hebben en synthforum.be zou hen misschien makkelijker en sneller op de goede weg kunnen helpen.

De inhoud zou natuurlijk hetzelfde blijven, gewoon met het verschil dat er synthforum.be staat i.p.v. synthforum.nl (zoals je bv. ook markplaats.be hebt naast markplaats.nl, maar met dezelfde inhoud).

Ik weet niet of dit alles technisch wel mogelijk is en de kostprijs ervan, maar misschien iets om eens over na te denken ...
 
Origineel geplaatst door nick nova
Niet slecht.

Vraag is of onze lieve Noorderburen zomaar hun grenzen willen openstellen.
Is ok zich geen slecht idee. Ik ga het met de achterban overleggen.
 
leuk idee

:mega:
 
ik sluit me hier bij aan en vind het eveneens een goed idee!
Ik vermoed dat er toch nooit een concurrerende of broeder site gaat komen hier in Belgie.
wij vlamingen trekken immers toch automatisch naar deze site heb ik vaag de indruk.
(of ik doe dat toch)

En als onze lieve noorderburen hun grenzen niet willen openstellen, nou dan houden we toch een klein invazietje?
(laat ons hiervoor alvast elk een paar bakken bier meebrengen :D)

maar goed, lijkt me leuk om meerdere dingen te kunnen intypen en toch bij dsf terecht te komen!!


greetz


cloudy
 
:biertje:
 
geen nieuws meer van de mods?
hebben jullie hier al een beslissing over genomen?
 
nauw of je nu .nl of .be intikt. Lekker boeiend. Waarom extra geld gaan dokken voor een url.
Als je gebruik maakt van je favorieten, hoef je al helemaal geen link in te tikken.

De meeste mensen bezoeken toch ook dagelijks wereldwijde .com sites/forums?
 
Maar uhh Synthesizer11, als je een eurootje of 12 over hebt, registreer je em gewoon zelf en geef je de .nl url op als doorverwijzing.
 
Jaja
er wordt aan gewerkt !
 
yup, goed idee...
zou tof zijn om wat meer streekgenoten op het forum te zien ! :halleluja (niet dat ik hoef te klagen hoor ;) )
 
Bij nader inzien maakt het mij helemaal niet uit.
Als ik nu m'n bookmark van SF.nl klik, geeft ut me altijd een beetje het gevoel alsof ik op reis ga :yamaha: hehehe
Dus zelfs wanneer er een .be is, blijf ik naar .nl op reis gaan. (weliswaar zonder carravan, want ben zo geen bassie en adriaan fan)
Maar om meer mensen met dezelfde hobby bijeen te brengen, is dit wel een goed initiatief mja :engel:

- have a nice weekend - Bobby :kroon:
 
kom kom, leuk om hier wat vlamingen tegen het lijf te lopen. Voor zover ik weet is er nu niet echt een vlaams synth forum. Zou eigenlijk wel interessant zijn, zeker voor 2de hands spullen enzo..
 
er is wel zoiets als homerecording.be en daar staan ook zoekertjes op
maar het synthforum is natuurlijk the best.:kroon:
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door sander
nauw of je nu .nl of .be intikt. Lekker boeiend. Waarom extra geld gaan dokken voor een url.
Als je gebruik maakt van je favorieten, hoef je al helemaal geen link in te tikken.

De meeste mensen bezoeken toch ook dagelijks wereldwijde .com sites/forums?

Ik bedoel meer dat Vlamingen zich waarschijnlijk wat meer teruggehouden voelen om zich hier te laten registreren omdat het nu eenmaal synthforum.nl is. Zo voelde ik mij alleszins, en achteraf bekeken was dat helemaal niet nodig. Mocht je ook een synthforum.be hebben, dan komen er zowiezo meer Vlamingen via die weg op het forum (bv. zoeken via google op Belgische sites).

Het is ook maar een idee van mij, het kan ook zijn dat het helemaal niks uithaalt en nutteloos is. Maar het kan nooit kwaad om het eens voor te stellen.

Origineel geplaatst door sander
Maar uhh Synthesizer11, als je een eurootje of 12 over hebt, registreer je em gewoon zelf en geef je de .nl url op als doorverwijzing.

Zo simpel is het natuurlijk niet. Opdat het systeem echt nut zou hebben, moet iedere url zowel .nl als .b zijn. En dat kunnen enkel de admins van synthforum regelen ...
 
Origineel geplaatst door hermax
er is wel zoiets als homerecording.be en daar staan ook zoekertjes op
maar het synthforum is natuurlijk the best.:kroon:

Ik heb even rondgekeken op homerecording.be en het ziet er wel leuk uit, maar het haalt lang niet het niveau van synthforum! 8)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top