Leden die alleen registreren voor marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Bass

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
11 oktober 2002
Berichten
10.063
Hallo ,

De laatste tijd valt het me op dat er regelmatig mensen zijn die zich aanmelden en vervolgens alleen maar TE KOOP posts plaatsen om puur en alleen hun apparatuur te verkopen en verder zich niet (meer) laten zien...

Dit IS natuurlijk een forum maar persoonlijk vind ik dit toch niet echt stijlvol...

Wat vindt men eigenlijk hiervan ??

Greetz,
Bass.

:biertje: :peukie:
 
Van mij mogen ze, wat maakt het uit. Wellicht komen er zo nog leuke koopjes voorbij. Als alle 3000 zoveel leden echt actief zouden zijn op dit forum dan was er geen doorkomen meer aan aan alle informatie. Nee, ik vind het wel goed zo.
 
Zou je ze dan moeten ophangen of zo? :confused:

Het te koop forum is al gecastreerd en anders zou het helemaal weg moeten?
Nah, daar geloof ik niet in hoor.

Of wil je op die belachelijke interface.nl site alles neerzetten?
Anders betalen op ebay of marktplaats.nl?

Als lid mag je posten wat die zelf wil, en als dat alleen te koops zijn dan denk ik zoiets van 'laat ze toch'.
 
Iedereen is vrij om zich als lid aan te melden op dit forum. Dat sommigen dat alleen doen om iets te koop zetten is op zich jammer, want het forum is een gemeenschap en dus meer dan alleen een prikbord. Maar goed voorkomen kun je het niet, en zoals Fuse al zegt: laat ze toch.

De meesten lopen toch stuk op hun veel te hoge vraagprijs. Weet je waarom? Omdat ze (nog) geen deel uitmaken van de gemeenschap die wij hier op het forum vormen.
 
Origineel geplaatst door shortwave [/i
De meesten lopen toch stuk op hun veel te hoge vraagprijs. Weet je waarom? Omdat ze (nog) geen deel uitmaken van de gemeenschap die wij hier op het forum vormen. [/B]


een gemeenschap staat of valt met de aanwas van nieuw bloed en hoe goed die zich thuis voelen
ik vermoed dat ik wat vaker in de chat moet komen om vriendjes te maken
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top