Profielpagina

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Wappie909

Aanhangels van de Lies
Lid sinds
1 november 2002
Berichten
89
Geen idee of iemand het ooit al heeft voor gesteld, maar aangezien we al vele threads hebben met foto's van personen en studio's, dacht ik, is het niet handiger om die foto;s op een soort eigen site'tje te kunnen zetten, dan ben je ook gelijk van het zogenoemde "offtopic" gelul af. Kan je daar ook gelijk je gearlijst op zetten, hoeven we die ook niet onder elk tekstje te plaatsen. En kan je er ook bijvoorbeeld nog je eigen top 5 artiesten en synths op zetten. Of je muzikale voorkeur enz. Of platen die je al hebt uitgebracht, Biografie of discografie, maar goed tis maar een idee'tje.
 
ja, maar als de gear onder elk bericht staat, ziet iemand gelijk wat de andere allemaal heeft.
En ook kan je lekker opscheppen :D

Wat betreft eigen site, ik denk dat 7 van de 10 al een homepage hebben en die kan je bereiken door op de button
www te dukken onder bericht van die persoon of via Leden overzicht scherm.
 
Bericht door een moderator:
Er wordt een gear en een nieuwe track database ontwikkeld. Deze wordt echter niet eerder afgemaakt dan dat de definitieve versie van de php software (waaronder synthforum draait) beschikbaar komt. Als we dit nu al zouden doen moeten we bij de nieuwe php software weer van nul af beginnen.
 
Ik wilde bijna aanbieden om iets tijdelijks te maken en dat iedereen dan zijn fotos en info kan opsturen naar me, knal ik het online. Maar ik bedacht me gelukkig op tijd dat die studios hier veel te vaak veranderen en ik dan een dagtaak aan bijhouden heb. Toch maar niet. Nog even geduld dan maar. :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top