De Gouden Ster

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
18 februari 2011
Berichten
11.028
Locatie
Amsterdam
Sinds gisteren heeft een select groepje gebruikers een Gouden Ster boven zijn/haar avatar staan. Mocht je je afvragen waarom dat is (en de uitleg ernaast hebben gemist), deze leden hebben in het verleden de Synthforum Contest gewonnen. De beloofde eeuwige roem bleek namelijk toch iets minder eeuwig en hun geweldige prestaties raakten in de vergetelheid.

Eeuwigheid en vergetelheid is een slechte combinatie en wat is nou roem zonder zonder Gouden Ster?
 
Laatst gewijzigd:
Gaaf man. Ik zou n bruine ster ook heel tof vinden!
Is iedereen gevraagd of n dergelijke ster wenselijk was bij zn naam?
Vast wel
 
Zijn er geen paarse parallellepipedums beschikbaar voor degenen die nog nooit aan de wedstrijd hebben deelgenomen? :D
 
Gaaf man.

Dat vonden wij nou ook.

Ik zou n bruine ster ook heel tof vinden!

Die krijg je als 50.000 posts hebt gedaan. Nog even geduld dus.

Is iedereen gevraagd of n dergelijke ster wenselijk was bij zn naam?
Vast wel

Daarover hoef je je pas zorgen te maken als je eindelijk die contest een keertje wint.
 
Daarover hoef je je pas zorgen te maken als je eindelijk die contest een keertje wint.

dat zal niet gebeuren denk ik zo.
ik vroeg t omdat niet iedereen even hard stond te juichen om deze supernova onder zn naam en ik kan me dat goed voorstellen.
mocht ik ooit nog eens iets insturen en mocht ik door een ondenkbare speling van het lot ook winnnen dan wil ik me bij deze alvast even afmelden voor de ster als dat kan.
 
mocht ik ooit nog eens iets insturen en mocht ik door een ondenkbare speling van het lot ook winnnen dan wil ik me bij deze alvast even afmelden voor de ster als dat kan.

Ook als ie bruin is?

Contest winnaars die zonder Gouden Ster verder willen, kunnen hem eenvoudig via de eigen profielinstellingen weer uitzetten. Ik heb daarover al even contact gehad met een van de winnaars.
 
Het valt me mee dat de Tweede Wereldoorlog er nog niet bij is gehaald.

(Too soon?)
 
Is er ook een optie tot gebleekte ster?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top