Marktplaats voor eurorack gear and stuff

Beter idee: hopen dat met de forum-upgrade tags mogelijk zijn zodat je "eurorack" als tag kunt gebruiken en daar dan op kan filteren.

Sowieso zou het eigenlijk ideaal zijn om 1 apparaat per thread te hebben, maar de manier waarop het forum eigenlijk misbruikt wordt om markplaats te zijn maakt dat een minder interessante optie :)
 
Dat is inderdaad een verfijnt idee. Mooiste inderdaad een overzicht dmv tags van gear oid...ook gebuikers-ervaringen / cons pro’s...etc
 
Ook hier excuses dat we niet eerder hebben gereageerd. Deze thread is volledig aan mijn aandacht ontsnapt (mogelijk door de contest destijds).

Het gebruik van tags is in de nieuwe forumsoftware inderdaad mogelijk. In de huidige software kan dit overigens ook. Deze optie is echter nooit aangezet omdat de kwaliteit van een dergelijk systeem staat of valt met de discpline die gebruikers hebben om deze tags daadwerkelijk toe te voegen. Momenteel gebruikt het forum een full text search engine. Je kunt je afvragen of het gebruik van tags dan zoveel zal toevoegen.

We hebben ook nagedacht over de mogelijkheid van het toevoegen van categorieën in de marktplaats. Hiermee maak je de marktplaats overzichtelijker en eenvoudiger in gebruik. VBulletin biedt hiervoor op dit moment nog geen goede oplossing. En zelf (laten) bouwen willen we niet omdat we dan bij elke update van de software een mogelijk probleem hebben. Ik heb wel begrepen dat VBulletin de mogelijkheid overweegt een specifieke marktplaats module te bouwen. Als ze ooit zover zijn, zullen we uiteraard overwegen om deze module aan te schaffen. Wel wil ik er graag aan toevoegen dat de marktplaats niet het hoofddoel van dit forum is en onze prioriteiten momenteel ergens anders liggen.

De suggestie van een plek op het forum waar gebruikers-ervaringen (met betrekking tot de marktplaats) worden gedeeld is al vaker gedaan. Ook nu geef ik aan, mede gezien bovenstaande opmerking, dat wij momenteel geen aanleiding zien een dergelijke plek te creëren.
 
Een leesteken (bv "=") aan het begin van de titel om aan te geven dat het om een eurorack/modular advertentie gaat zou het specifiek zoeken naar modules al makkelijker maken. Natuurlijk nooit 100% te realiseren, maar wel makkelijk toepasbaar.
 
Een leesteken (bv "=") aan het begin van de titel om aan te geven dat het om een eurorack/modular advertentie gaat zou het specifiek zoeken naar modules al makkelijker maken. Natuurlijk nooit 100% te realiseren, maar wel makkelijk toepasbaar.
Je kunt dat in de topic titel zetten "[modular] T.K module X". Moet iedere gebruiker echter wel de discipline hebben om zich aan deze ongeschreven regel te houden. Maar als je het juiste publiek bereiken wilt doe je dat automatisch zelf.
 
voordeel van een enkele leesteken is dat je nog voldoende titel-ruimte over hebt voor je omschrijving.
[modular] is natuurlijk wel weer voor iedereen duidelijk
 
Back
Top