kan geen nieuwe thread openen in Algemene synth discussie

Ik heb er thuis geen last van, op werk wel, daar ben ik al een jaar geblocked: "Synthforum.nl refused connection" blabla.
 
Allemaal.

- "hey link posten lukt niet .. <paar keer proberen>" -> geblocked
- "<zo'n kekke utf8-emoji posten>" -> geblocked
- "<passend plaatje linken, weetikveelssl> .. <paar keer proberen>" -> blocked

Overigens heb ik nergens enige waarschuwingen gezien. Van ene op andere dag kon ik niet meer direct bij het forum.

Wat is de reden dat deze regels eigenlijk nodig zijn?

Noted. Zoals gezegd gaan we er ook nog over in conclaaf. We moeten eerst zelf snappen welke regels er precies worden toegepast.

Wat betreft het hotlinken vanaf een onbeveiligde website (want daar gaat het feitelijk over in deze draad), daarvoor is nu een oplossing/workaround geboden.

De reden dat er regels worden gehanteerd lijkt me voor de hand liggen, zoveel mogelijk uitsluiten van kwaadaardige bedoelingen.
 
Ik heb er thuis geen last van, op werk wel, daar ben ik al een jaar geblocked: "Synthforum.nl refused connection" blabla.

Misschien toch eens aan je werkgever vragen of hij SF van de blacklist wil halen :). De omzetting naar https is gebeurd in september en lijkt me dus niet direct de oorzaak hiervan. Maar goed, ik ben geen techneut en kan er natuurlijk volledig naast zitten.
 
Misschien toch eens aan je werkgever vragen of hij SF van de blacklist wil halen :). De omzetting naar https is gebeurd in september en lijkt me dus niet direct de oorzaak hiervan. Maar goed, ik ben geen techneut en kan er natuurlijk volledig naast zitten.

Het kan, maar lijkt me sterk als ik wel gewoon op geenstijl enzo kan... ;)
Maar goed, het kan zeker dat de interne bedrijfsgestapo (it dienst) het blokkeert.
 
SF draait nu toch op een VPS? Ik vermoed dat het in de firewall daarvan zit.
Ben een half jaar geleden bij een webhoster vertrokken met een tiental domeinen omdat de updates en firewall aanpassingen door de techneut aldaar van mijn sites steeds functionaliteit kapot maakte. Volgens mij is dit nu ook zoiets.
 
Back
Top