verzoekje: filteren contest/tracks

koediman

--<{(OoO)}>--
Lid sinds
11 augustus 2003
Berichten
3.484
Locatie
Rotterdam
Een paar jaar terug is besloten om de marktplaats "te koop" sectie te filteren uit "nieuwe berichten" voor ingelogde leden. Zou dat ook voor de contest/tracks kunnen ajb?

Ik begrijp dat het voor het forum en veel leden een goed ding is die contest maar mij (en wellicht een hoop anderen) interesseert het niet echt. De komende twee maanden worden alle niet-contest gerelateerde berichten ondergesneeuwd en is het forum bijna niet normaal te gebruiken voor mensen die enkel voor de synths komen.

Is er misschien een oplossing denkbaar die het voor alle leden prettig toeven maakt hier ten tijde van de contest?

Bij voorbaat dank!
 
Last edited by a moderator:
Ik begrijp je verzoek. Vorig jaar was ik deelnemer en toen viel het me op dat er inderdaad best veel contest berichten in de "nieuwe berichten" terecht komen. We hebben overlegd en het lijkt ons geen goed idee om standaard de contest berichten te filteren. De contest is namelijk toch een jaarlijks hoogtepunt van het forum.

We hebben wel een workaround voor je. De volgende url laat de nieuwe berichten zien, met uitzondering van berichten in het marktplaats aanbod forum (22), het marktplaats archief (88) en de Contest 2017 (97) (even in code tags omdat alleen op die manier de gehele link zichtbaar is te maken).

Code:
https://www.synthforum.nl/forums/search.php?do=getnew&exclude=21,88,97


Als je deze url bookmarkt, kun je dus nog steeds gebruik maken van "nieuwe berichten", maar zonder de voor jou hinderlijke berichten.
 
Back
Top