Geen afbeeldingen meer op site

Het lukt me nog niet om afbeeldingen in te voegen vanuit websites, voorheen wel.
wellicht heeft dat iets te maken met SSl. Adblock uit maakt geen verschil, met Opera of Chrome.

Sorry voor het late antwoord. Ik las dit bericht net pas.

Het klopt inderdaad dat het niet (meer) mogelijk is om afbeeldingen vanuit non-secure websites te hotlinken op het forum. Het gehele forum is secure, dus non-secure content wordt geblokkeerd.

De work around is om de afbeelding te downloaden en deze als bijlage aan je bericht of PB toe te voegen.

Kan ik , als ik een SF bijlage maak , deze afbeelding ook invoegen in het bericht?
zodat ie tussen de text valt ipv eronderaan als clickable miniatuur?

Nee dat gaat helaas niet met de huidige forumsoftware.
 
Click image for larger version  Name:	abovethefold.png Views:	1 Size:	132,6 KB ID:	3707350


Ik begin me wel een beetje behoorlijk te storen aan de afmetingen van de advertenties op dit forum zowel als je wel of niet bent ingelogd. Ik begin sterk een adblocker te overwegen.

Gewoon geen relevante info above the fold weergeven is not done wat mij betreft, en dit is maar een voorbeeldje van wat ik tegenkom.
 
Het spijt me voor synthforum, maar ik heb het inderdaad maar gedaan. Ik begrijp volkomen dat er advertenties op het forum staan, maar het is zo nadrukkelijk aanwezig dat een pagina op mobiel of desktop soms totaal niks anders bevat dan een menu, nog wat opties om te browsen (die ik ook nooit gebruik) en een advertentie.

Usability van een forum zou op 1 moeten staan en advertenties zouden subtieler geintegreerd kunnen zijn.
 
Back
Top