Ik kan geen bericht meer aanpassen?

krautrock1958

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
22 september 2016
Berichten
7.059
Locatie
Apeldoorn
Ik zit nu 2 dagen op linux en kan ook al ben ik ingelogd; een bericht niet meer aanpassen.
dwz als het bericht geplaatst is dan is het vakje om te editten weg?
Wie heeft een oplossing?
 
Ik heb niets aan Win10/Firefox veranderd, maar bij mij is de button "Edit" ook weleens weg. Vandaag werkt het gewoon...

Soms is quoten ook niet mogelijk...de button "quote" staat er dán wel, maar er wordt niets ge-quote.
 
Je kunt niet altijd editten. Of, als je wel kan editten na een post, dan is het niet voor heel lang. Altijd zo geweest. Of bedoel je dat niet.
 
Op m'n laptop met windows no problem maar ik heb sinds 2 dagen een nieuwe huiskamer pc en die heb ik op Linux gezet bij wijze van proef en daar ontbrak het edit knopje.
Ik wilde na een minuut of 5 nog even iets aanpassen en dat kon niet.
Zal 'ns kijken of het zo blijft en zal op Linux ook 'ns met Chrome inloggen, misschien dat dat beter gaat.
Bedankt voor de reakties zover.:okdan:
 
Em editten in verkoopthreads gaat niet
 
Editen in marktplaats is inderdaad niet mogelijk, en in andere draadjes verdwijnt de edit-knop na verloop van tijd (aantal uren geloof ik). Dus dat is normaal. Mochten knopjes die er normaal wel horen te staan verdwenen zijn helpt het ook nog wel eens om de cache van je browser te wissen.

Als je iets in een post wilt editen en de optie is er niet, kun je eventueel de REPORT knop gebruiken en dan pakken wij mods het voor je op.
 
De edit knop in de andere subforums verdwijnt inderdaad na 60 ,minuten.

Voor wat betreft het niet kunnen quoten, je zou eens naar deze post kunnen kijken. Kort gezegd gaat het erom dat de uitgebreide tekst editor niet 100% functioneert in alle browsers.
 
Als je iets in een post wilt editen en de optie is er niet, kun je eventueel de REPORT knop gebruiken en dan pakken wij mods het voor je op.

Goed dat dit even verteld wordt want ik heb 't nog niet nodig gehad maar wel handig om te weten.

Verder; iedereen bedankt voor de (nuttige) reakties!
 
niet opgeven qua Linux! Ik ben ook actief op het NedLinux forum: https://forum.nedlinux.nl/index.php. Daar zitten veel IT professionals.

Verder is er het LinuxMusicians forum (ook veel goede kennis aldaar): https://linuxmusicians.com.

Van sommige Ubuntu forums ben ik dan weer niet al te veel onder de indruk.

Succes met Linux!

Dank je wel, meneer jansen!
Ik ga niet opgeven hoor.
Ik heb wel Linux Zorin nu geïnstalleerd want met Ubuntu had ik verschillende keren met installeren dat er niet aan de vereiste rechten werd voldaan terwijl ik wel beheerder ben?
Maar nu met Zorin loopt het goed, geen virusverwijderaar meer en lekker snel dus alles ok.
Goed te weten dat je best wel aktief bent met Linux want als ik dan 'ns een keer ergens mee zit dan kan je wellicht een handige tip geven.

Groetjes Willem
 
Dank je wel, meneer jansen!
Ik ga niet opgeven hoor.
Ik heb wel Linux Zorin nu geïnstalleerd want met Ubuntu had ik verschillende keren met installeren dat er niet aan de vereiste rechten werd voldaan terwijl ik wel beheerder ben?
Maar nu met Zorin loopt het goed, geen virusverwijderaar meer en lekker snel dus alles ok.
Goed te weten dat je best wel aktief bent met Linux want als ik dan 'ns een keer ergens mee zit dan kan je wellicht een handige tip geven.

Groetjes Willem
[off topic] Zorin Linux is een mij onbekende Linux distributie. Ik raad dan altijd aan voor een meer bekende distro (Debian, Ubuntu, Mint, Fedora, etc.) te gaan. Ik lees op distrowatch dat Zorin gebaseerd is op Ubuntu. Maar Ubuntu wilde niet installeren op jouw PC. Hmmmm. Enfin: als het gebaseerd is op Ubuntu zal het wel lukken om antwoord te krijgen op vragen. Succes! :)
 
Maar Ubuntu wilde niet installeren op jouw PC. Hmmmm

Nee, misschien net niet duidelijk.
Ik had ubuntu erop staan en ik wilde een paar andere applicaties installeren via sudo apt-get en ik kreeg verschillende keren de melding dat er niet aan de vereiste rechten werd voldaan dus ubuntu was er dezelfde dag weer af.
het is ook wel even wennen als je windows gewend bent en dan opeens met commndo's aan de gang moet.
Zorin is een afgeleide van Ubuntu.
 
Zorin klinkt maar obscuur. :beard:

Voor studio-zaken raad ik een Ubuntu-variant (ben zelf in die hoek wel fan van Xubuntu op de desktop) samen met de KXStudio repositories aan.
Ik gebruik nu ruim 10 jaar exclusief Linux op al m'n computers, maar in de studio zit ik het liefst gewoon aan knopjes en echte gear :#

Dat van niet kunnen quoten heb ik trouwens ook wel regelmatig, maar dan echt alleen in sommige berichten in sommige topics. Heel vreemd :erm:
 
Zorin klinkt maar obscuur

@Dreamer; kijk even op het net dan vindt je er allerlei info over en er is ook een Nederlandstalige community.

Natuurlijk draai ik ook graag aan de knoppen en heb dan ook het nodige aan hardware maar ik heb zowel Ableton als Studiio one en wel wat vst's en dat staat toch op een laptop met W 8.1
Wat mń'n muziek betreft wil ik het voorlopig op windows houden anders kom ik met m'n plugins en vst's waarschijnlijk in de problemen.
In ieder geval heb ik tot nu toe niet zo'n beste ervaring met Linux als het om muzieksoftware gaat.
vaak problemen met drivers of helemaal geen driver te krijgen bijv.
 
Bericht door een moderator:
Gaarne on topic blijven of misschien een 'Linux in de studio' draadje starten in een geschikte subfolder :okdan:
 
Ja oké, het kwam eigenlijk doordat het onderwerp wel klaar was en er nog wat over linux gezegd werd dus ik had het idee omdat het mijn topic was dat als het voor mij geen probleem is dat het ook voor anderen niet een probleem vormt.
 
Soms is quoten ook niet mogelijk...de button "quote" staat er dán wel, maar er wordt niets ge-quote.

Heb ik ook soms, wat bij mij dan helpt is met je rechtermuisknop op 'quote' klikken en dan kiezen voor 'openen in nieuw tabblad (of venster)'. Dan doet 'ie het bij mij wél.
 
Back
Top