Moderatiebeleid

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door EDP
tuurlijk ga ze gelijk halen
Hebben jullie eigenlijk een diepere betekenis met deze posts? Zo ja, meld het dan eventjes. Ik ben dom en snap hem niet.
 
Origineel geplaatst door shortwave
Ja, de diepere betekenis is: slot op deze thread!


(Tja, iemand moet het zeggen, toch?)

daar gaan we weer.........

Niet om je te dissen hoor shorty, maar volgens mij gooien de mod's hier met slotjes, niet de gebruikers.

Mensen zouden eens wat vaker tevreden moeten zijn en minder zeiken !
Het leven is mooi (dit forum dus ook), wordt alleen vaak overschaduwd door gemekker over vanalles & nog wat, behalve zaken die er echt toe doen.

peace :)
 
Origineel geplaatst door gemmetje
daar gaan we weer.........

Niet om je te dissen hoor shorty, maar volgens mij gooien de mod's hier met slotjes, niet de gebruikers.

Mensen zouden eens wat vaker tevreden moeten zijn en minder zeiken !
Het leven is mooi (dit forum dus ook), wordt alleen vaak overschaduwd door gemekker over vanalles & nog wat, behalve zaken die er echt toe doen.

peace :)

Oh, ik vat het ook niet op als gedis. En idd. is het niet aan mij (of aan ons) om een thread te sluiten. Maar leden mogen dat wel suggereren / voorstellen, vind ik. En de reden dat ik voorstel om deze thread te sluiten is juist omdat ik ook vind dat het gemekker de leuke dingen overschaduwt.

peace 2 u 2!
 
Origineel geplaatst door shortwave
Oh, ik vat het ook niet op als gedis. En idd. is het niet aan mij (of aan ons) om een thread te sluiten. Maar leden mogen dat wel suggereren / voorstellen, vind ik. En de reden dat ik voorstel om deze thread te sluiten is juist omdat ik ook vind dat het gemekker de leuke dingen overschaduwt.

peace 2 u 2!

:biertje: proost !
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top