Geen verzonden berichten

exel

Ouwe rot
Lid sinds
1 juli 2010
Berichten
1.609
Locatie
Lekkerkerk
Het is me al een paar keer opgevallen hoe vervelend ik het vind dat ik in conversaties via privébrichten niet mijn helft van de conversatie terug kan zien (tenzij gequote bij een wederantwoord). Mijn 'verzonden berichten' postvak is permanent leeg. Is hier een reden voor, of doe ik iets fout?
 
Last edited by a moderator:
Ik kan het ook gewoon zien, maar ik zoek me wel elke keer een ongeluk om te kijken waar het ook al weer staat.

EDIT: ga naar Opties wijzigen en vink "Standaard een kopie van verzonden berichten in de map Verzonden berichten bewaren" aan.
 
Hier stond het uit en ik had het nooit aangepast
. Ik test het even naar jou Otlen.
EDIT > Het werkt, bedankt jongens :)
 
Waarom staat dit standaard eigenlijk niet aan? Ben nu met een aantal verkopen bezig maar dit is toch wel essentieel voor backtracking van communicatie en om te zien wat er precies besproken is.


Ik snap dat het PM/berichten systeem nogal archaïsch is, maar het lijkt me niet al te moeilijk om het standaard in de profielen aan te zetten?
 
Voor zover ik weet staat het standaard wél aan. Misschien een optie die je per ongeluk uit zet bij aanmaken account ofzo? Ik heb het voor mezelf in elk geval nooit in hoeven stellen.
 
Dat is weird, ik geloof niet dat ik ooit aan die optie heb gezeten. Ach ja, heb het aangezet, dat is het belangrijkste :)
 
Ik heb het ook aan moeten zetten ("sla verzonden berichten standaard op"). Ik weet vrij zeker dat ik dat niet uit heb gezet. Lijkt mij een probleem met de default account instellingen.



Ik heb om te testen even een nieuwe account aangemaakt. Maar die moet nu eerst goedgekeurd worden door een beheerder.


Ik zal hier terug rapporteren wanneer mijn test account het doet, met de instellingen. Dan weten we of het inderdaad default verkeerd staat.
 
Mijn experiment is mislukt, mijn test account is geweigerd. Tot zover mijn hulp / bijdrage. :(
 
Mijn experiment is mislukt, mijn test account is geweigerd.

Aha, dat kan wel kloppen ja :). Ik heb je aanmelding zojuist geblokkeerd omdat er een ip-match was met je bestaande account en wij geen dubbele accounts toestaan. Deze draad heb ik volledig over het hoofd gezien omdat hij was gemarkeerd als afgehandeld. Het doel van je nieuwe aanmelding heb ik dus evenmin gelezen.

Om terug te komen op het vermeende probleem, de optie waarbij verzonden berichten automatisch worden opgeslagen, staat al vanaf begin 2017 per default aan voor alle nieuwe gebruikers. Leden die zich eerder hebben aangemeld, zullen deze optie dus handmatig moeten aanzetten.
 
Back
Top