Verplichte informatie bij marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

omc

boem
Lid sinds
23 mei 2003
Berichten
927
Locatie
Zbomb
Ik wilde bij een verkoop topic offtopic gaan maar bedacht me nog op tijd dat het eerder een nieuw topic waard is. :D

Het gebeurt de laatste tijd vaak dat mensen hun spullen verkopen maar geen prijs noemen. Hopen deze mensen dat iemand meer bied dan ze eigenlijk zelf in gedachte hadden? Ik vind het lastig, jij verkoopt iets dus jij geeft een prijs op. Als je meer wil kunnen vangen moet je naar een veiling site gaan. Nu staat er bijna altijd het volgende onder zo'n topic:

A: Aangeboden bla bla, bied maar

B: Wat kost die?

A: Wat heb je ervoor over?

B: Nee wat wil je ervoor hebben

schiet niet op toch...
 
Re: Spullen verkopen maar geen prijs noemen

Re: Spullen verkopen maar geen prijs noemen

Origineel geplaatst door omc
Ik wilde bij een verkoop topic offtopic gaan maar bedacht me nog op tijd dat het eerder een nieuw topic waard is. :D

Het gebeurt de laatste tijd vaak dat mensen hun spullen verkopen maar geen prijs noemen. Hopen deze mensen dat iemand meer bied dan ze eigenlijk zelf in gedachte hadden? Ik vind het lastig, jij verkoopt iets dus jij geeft een prijs op. Als je meer wil kunnen vangen moet je naar een veiling site gaan. Nu staat er bijna altijd het volgende onder zo'n topic:

A: Aangeboden bla bla, bied maar

B: Wat kost die?

A: Wat heb je ervoor over?

B: Nee wat wil je ervoor hebben

schiet niet op toch...


I totally agree !!!! :okdan:
 
idd, zet er gewoon een VRAAGprijs bij!

En aan de rest: Niet afzeiken als je de VRAAGprijs te hoog vindt!
Gewoon een ander bod doen, of Pb-en!

Hoe moeilijk is 't..... :biertje:
 
Geen prijs noemen vind ik nog tot daaraantoe. Mensen die pb'en of nog erger... op het forum gelijk neerknallen dat je vraagprijs VEEEEEEEEEEEEEEEEL te hoog is en de helft bieden, daar heb ik helemaal een gruwelhekel aan. :r
 
Origineel geplaatst door Christov
nog irritanter is als niemand het wil kopen

Tsja, kun je niets aan doen.

Maar als mensen half geld bieden dan mag dat toch? Het is niet altijd even prettig om te lezen maar je kunt altijd nog zelf beslissen of je het voor die prijs wilt verkopen of niet. Soms zijn de prijzen echt heel hoog en soms ook netjes zat. En dan kun je die gast best wel vertellen dat je daar geen zin in hebt. :)
 
Ik weet wat jullie bedoelen en heb er me zelf ook schuldig aan gemaakt =(
Maar ja ik weet echt niet wat ik voor sommige spullen moet vragen (en heb ook op internet gezocht)
Dus laat ik de geinteresseerde vrij om te bieden of te ruilen.
Maar goed minimumprijs moet eigenlijk wel te doen zijn...
 
Mooi!

Dan kan ik wat verkopen. ;)


En dat 'gezeik' hoort er toch wel een beetje bij hoor.

Als je het verkoopt dan wil je wel een fatsoenlijke prijs hebben en als je iets koopt wil je het wel voor een fatsoenlijke prijs hebben. Je staat altijd wel aan een van de beide zijden dus moet je niet moeilijk doen als je aan de 'andere' kant staat en water bij de wijn moet doen.
 
Is dit mogelijk?? [marktplaats verzoekje]

Is dit mogelijk?? [marktplaats verzoekje]

Dit is eigenlijk idd meer een verzoekje aan alle 'verkopers' hier:

Als er iets aangeboden wordt, is het dan misschien mogelijk dat er het volgende bij de zgn. advertentie geplaatst wordt?

-Prijs (gebeurt gelukkig al in 95% van de gevallen!)

-De staat en evt. opmerkingen over 't aangebodene (gebeurt ook wel in veel gevallen)

-De plaats waar het bekeken/opgehaald kan worden (desnoods de omgeving als je ècht para bent!)


..en als je toch bezig bent: Google er ff een plaatje bij! Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden ;)


Namens (in ieder geval) mij: Alvast Bedankt!

:biertje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top