Track / review / tip van de maand?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Naton.Rozenburg

Ouwe rot
Lid sinds
5 oktober 2002
Berichten
2.688
:eureka: kreeg ineens een ideetje ; is 't niet eens leuk om een track tip vd maand te kiezen, of in de spotlight te zetten. dus niet perse van hier in het forum maar ook van over de wereld. dit zeg ik omdat er bijv. bij electronicscene zoveel leuke muziek is , en een tip is toch voor iedereen leuk?? eventueel met een uitleg van de maker zelf, en dan gevolgd door opmerkingen van de gebruikers van dit forum..:biertje:
 
ja, kan wel leuk zijn, maar hoe bepaal je een track van de maand.
Dat betekend dat een heleboel mensen een maand lang elke track moeten gaan luisteren
en dan aan het einde van de maand weer elk nummer gaan luisteren en dan gaan stemmen.
Das niet echt handig toch. Of bedoel je iets anders.

En als het niet om een nummer van het forum gaat, om welke dan wel, en wie kiest de tracks uit?
 
nou, er wordt gewoon, onbevooroordeeld, een track/muziekstuk gekozen, van de hitlijsten, of van hier in dit forum, of van vroeger!. wellicht door de moderatoren of door een tip van iemand anders, en die zou op de hoofdpagina worden kunnen gezet, en dan kan er positieve commentaar op worden geleverd. Dus niet afkraken of iets dergelijks, maar gewoon om te leren! Een nr. in the spotlight zeg maar. Er moet worden afgesproken dat er geen ongefundamenteerde commentaar op wordt losgelaten, dat is zinloos.
 
Het idee is goed. Bijv die dobre track vind ik echt leuk. (Het zal je beroep maar zijn) En nog vele andere die de (nieuwe) revu gepasserd zijn natuurlijk. :)

Denk wel dat menig ego gekwetst kan worden. (ach ja, het is nog lente he) Maar volgens mij is een 'eyecatcher' voor de labels om eens te checken wat hier zoal gebrouwen wordt nog niet eens zo gek idee.
 
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
nou, er wordt gewoon, onbevooroordeeld, een track/muziekstuk gekozen, van de hitlijsten, of van hier in dit forum, of van vroeger!. wellicht door de moderatoren of door een tip van iemand anders, en die zou op de hoofdpagina worden kunnen gezet, en dan kan er positieve commentaar op worden geleverd. Dus niet afkraken of iets dergelijks, maar gewoon om te leren! Een nr. in the spotlight zeg maar. Er moet worden afgesproken dat er geen ongefundamenteerde commentaar op wordt losgelaten, dat is zinloos.

Klinkt leuk, maar hoe wil je 'van een nummer leren'? De maker moet het dan wel toelichten.
En hoe blijf je als forum onpartijdig? Moet je alleen nummers van leden kiezen en niet de nieuwste van één van de gezusters Minoque?
En kritiek zonder argumenten en gezeik zul je ook altijd wel (een beetje) houden...

Ik vind het een leuk idee, maar ik denkl dat de uitvoering wel lastig is.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top