Tracklist in je profiel?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dr. RiPsaw

Ouwe rot
Lid sinds
1 februari 2002
Berichten
1.827
Locatie
in een huis
Misschien een leuk/handig idee om in je profiel een lijst te kunnen plaatsen met links naar alle tracks die je hebt gepost op het forum? Ik vind het leuk om bijvoorbeeld te zien wat voor tracks iemand heeft al heeft gepost.
Je kunt in je gebruikersinstellingen bij je profiel een link opgeven voor je homepage, je zou dit dus ook kunnen doen met links naar de topics waar je je track hebt gepost (alleen op DSF), en dat dus 5 of 10 keer (o.i.d.) onder elkaar. Het is dan natuurlijk wel op eigen verantwoordelijkheid, dus dat je zelf de links moet plaatsen.
 
hmm de tracks die ik 6 maanden geleden heb geplaatst daar van werkt de link nu toch niet meer....ik weet niet hoe dit voor anderen is
 
Origineel geplaatst door 6 trak
erm... ik dacht dat 'we' net al onze banners hadden 'opgeruimt'... dus of dit nu wel weer mag...? wel een loik idee idd...

Ik heb het over een gebruikersprofiel (check de button 'profiel' onderaan elke reply, naast de datum), en niet de signatures.
Over dode links: ik doelde op het plaatsen van links naar de topics in het 'Tracks' onderdeel van het forum, dus geen externe links. Links die vanuit die topics niet werken zijn uiteraard voor eigen rekening, dus je dient idd zelf in de gaten te houden of links nog werken (tenzij je hem in de tracks DB van DSF hebt geplaatst). Het gaat er puur om dat mensen evt. jouw tracks kunnen terugvinden die je op DSF hebt geplaatst.
 
Op zich niet een heel slecht idee. Echter in je profiel iets toevoegen is niet zomaar iets en daar moet veel voor in vBulletin gesleuteld worden. vBulletin gaat binnenkort versie 3.0 releasen, met veel dingen er al ingebouwd en een hele andere structuur.
Jammer zou zijn als we dan de track listen weer opnieuw zouden moeten maken.
We zijn ook bezig met een gearlist toevoeging aan je profiel zodat die irritant lange signatures weg kunnen. Deze zullen ook pas na de invoering van 3.0 komen. Nog eventjes geduld dus..
tzt zullen we deze vraag behandelen, okee?
 
OK, maar dan zal ik er ook heel hard inhakken met deze vraag! ;)
 
maar het is vandaag de dag al makkelijk om eigen gratis webspace te creeren, en daar je tracks en track listing op te zetten, en daar kan je via je WWW button ook naar verwijzen, lijkt me dus een beetje onnodig..
 
Spot on, click gewoon effe naar iemand z'n homepage. Genoeg providers die gratis ruimte aanbieden. Als mijn 50mb vol is bij lycos maak ik gewoon weer eentje extra aan ;)
 
Kan ook, maar waar ik op doel is een tracklist van dingen die je hier op DSF hebt gepost, waar dus een complete thread van bestaat (en dus geen externe links).
 
Releases lijst

Releases lijst

ik zat me af te vragen...
er zitten best veel mensen hier die gesigned zijn bij een label en/of af en toe hun muziek op plaat/cd laten drukken.
het "probleem" is dat niemand dat natuurlijk kan ruiken en ik op zich best geinteresseerd ben in wat iemand uitbrengt (en hoeveel diegene heeft uitgebracht)

dus ik denk: zou er niet een soort tweede pagina van je profiel gemaakt kunnen worden waarin iedereen zijn eigen releases bij kan houden, een soort lijst met daarin de artiestennaam, naam van de release, platenlabel en het jaar van uitgave ofzo.

ik weet niet of dit mogelijk is en hoe moeilijk het is (want ik ben geen nerd, ik kan nog net een plaatje in een word document zetten en dan houdt het op)
maar een manier om iemands releases snel en duidelijk te zien lijkt mij een mooie verbetering van het forum. misschien zelfs een uitbreiding van de knoppen onder de berichten zodat je een reeks krijgt van Groen Blokje - Profiel - Releases - P.B. - Email - WWW - Zoek - Maatje (wat ik trouwens een erg homo-erotische benaming vind, maar dat terzijde)

nogmaals; ik lul ook maar wat hoor, misschien werkt het wel een soort hierarchie in de hand zodat je status gaat aflezen aan het aantal releases... maar persoonlijk ben ik wel geinteresseerd in andermans credits.
dusss... doe er mee wat je wilt.

-the end-
 
Zou idd leuk zijn om te kunnen zien (en dan weet je ook meteen of je iemand kunt gaan betuttelen of niet ;) ).
 
Origineel geplaatst door sander
Ik post ze onder releases. Dus dat kan je terug vinden als je zoekt op nicknaam.

dat snap ik, want ik zit hier ook al bijna 20 maanden. maar ik vind mijn idee makkelijker en overzichtelijker.
 
Dat is voor mij echt geen haalbare kaart meer.
Voor een bijna volledig overzicht kun je mijn site checken:)
 
als ik tegen mijn buurtslager zou zeggen: "hee ik heb een idee voor een releases lijst op synthforum.nl" dan zou hij in ieder geval nog zoiets zeggen als "waar de hel heb je het over, gladiool?"

ik ben blij dat feedback op het forum zo serieus wordt genomen door mods & admins.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top