Synthforum Contest 2018 : De Uitslag

We hebben weer heel veel boeiende, mooie, ontroerende en spannende inzendingen voorbij zien komen en ik verbaas me elk jaar opnieuw over het talent dat hier op het forum aanwezig is. Wat een mooi cluppie is dit toch

ik sluit me hier volledig bij aan, ook bij de andere edities, was ik altijd verrast over de inzendingen, maar op 1 of andere wijze, lijkt het dit jaar nog verrassender geweest te zijn, er waren veel mooie inzendingen, zéer veel.. maar SB-SIX, congrats! zoals bij je nummer geschreven: two star general of the SF forum...

ik feliciteer ook gewoon iedereen die heeft mee gedaan, zoveel heb ik genoten van iedere inzending [en ik zal er nog een paar moeten luisteren, de deadline was voor mij toch te laat, huh? men weet wel... en zal dat ook nog gaan doen, bij die tracks..].

en ik dank eenieder die de moeite heeft gedaan mijn track te beluisteren en voor de stemmen op mijn track! en de fijne, bizondere reakties!
 
Gefeliciteerd, kanjers!


Misschien handig om de volgende keer het aantal stemmen dat je uit mag brengen te beperken tot bijv. 25% van het aantal tracks?


Iedereen mocht stemmen(leden?)
Ben akkoord dat je bv 25% van je stem mag uitbrengen,dit om toch wat kritischer te zijn.Nadeel is wel eens je uitgestemd bent de kans is dat er wat songs overblijven die je nog niet gehoord hebt,dus je stem moet veranderbaar zijn tot eind stemming.
 
Helaas niet alle inzendingen kunnen luisteren dit jaar, maar het was leuk om toch nog mee te doen en mee te gaan in de chaos van dit hele spektakel ;)
 
O ja, nog 1 voor de babbelbox:
Het viel me op dat heel veel inzendingen niet de moeite hebben genomen om de MP3 data (met name artiest en nummer) in te vullen.
Als je dan, net als ik alle nummers op stick zet en in de auto afluistert, zie je in het display heel vaak "NO NAME". Jammer, dat verhoogd de drempel voor feedback geven behoorlijk.
 
Wat een avontuur zo'n contest, vond het heel leuk om eens mee te maken als deelnemer. Iedereen gefeliciteerd met meedoen, en SB-six natuurlijk met de 1e plek. Heb mooie, boeiende, vreemde muziek voorbij horen komen, erg inspirerend. Volgend jaar maar weer meedoen denk ik zo.
 
O ja, nog 1 voor de babbelbox:
Het viel me op dat heel veel inzendingen niet de moeite hebben genomen om de MP3 data (met name artiest en nummer) in te vullen.
Als je dan, net als ik alle nummers op stick zet en in de auto afluistert, zie je in het display heel vaak "NO NAME". Jammer, dat verhoogd de drempel voor feedback geven behoorlijk.

Ja, idd, da's elk jaar zo,, ik denk dat de SF mods dat job'ke moeten doen, ipv iedereen er altijd op attent te maken, en in de praktijk toch geen feit is,,
 
Ach ja, ik sta niet helemaal onderaan... Dank voor de stemmen! :okdan:

Vond het weer prima de feestdagen door te komen met alle inzendingen!
Had eigenlijk geen voorkeur voor een track, dus ik vond het wat lastig mijn stem uit te brengen... :-)

Mijn felecitatie voor de winnaar!
 
Dag allen!

De contest zit er weer op en bij veel inzendingen was ik diep onder de indruk van de kwaliteit en creativiteit. Mijn felicitaties gaan in het bijzonder naar SB-SIX, m.i. een terechte winnaar. Bedankt iedereen voor het wel (of niet) uitbrengen voor een stem op "Mormon Girls" en/of de feedback in de bijbehorende topic. En ook een applausje voor de organisatoren.

Mochten jullie de komende maanden niks van mij horen, in december 2019 ben ik hoogstwaarschijnlijk weer van de partij met een nieuwe inzending.


O ja, nog 1 voor de babbelbox:
Het viel me op dat heel veel inzendingen niet de moeite hebben genomen om de MP3 data (met name artiest en nummer) in te vullen.
Als je dan, net als ik alle nummers op stick zet en in de auto afluistert, zie je in het display heel vaak "NO NAME". Jammer, dat verhoogd de drempel voor feedback geven behoorlijk.


Daar zal ik in het vervolg aan denken. Nooit aan gedacht dat iemand het contestmateriaal vanaf een mp3speler/stick in de auto zou beluisteren (althans, dat geldt dan vooral voor mijn eigen brouwsels :D).

Groeten,
Hans
 
Jammer, de leukste tijd van het jaar is weer voorbij...;{
Iedereen gefeliciteerd met meedoen/luisteren en/of stemmen!

Ja, idd, da's elk jaar zo,, ik denk dat de SF mods dat job'ke moeten doen, ipv iedereen er altijd op attent te maken, en in de praktijk toch geen feit is,,
Ik zou zeggen dat de mensen dat zelf maar moeten doen. de Mods hebben al genoeg aan hun hoofd.
 
Ik zou zeggen dat de mensen dat zelf maar moeten doen. de Mods hebben al genoeg aan hun hoofd.

nee nee,,
ik heb al de tracks ook direct in de CDJ gestoken,,,
Tag info in belangrijk, en om dat voor al de tracks iets of wat gelijk te hebben, moet één persoon dat fixen,,
da's toch simple,, met bv Jriver,, met itunes is dat ni zo intressant,,
 
Bericht door een moderator:
Ik zou dit draadje graag willen reserveren voor discussie over de uitslag van de contest. Voor goede ideeën voor de volgende versie, heb ik hier een draadje aangemaakt.
 
Ok, wat ik niet helemaal begrijp is hoe de nummering in de uitslag tot stand is gekomen. De nummers 6 hebben bijvoorbeeld 33 stemmen en de nummers 9 hebben er 32. Waarom staan deze dan niet op de 7e plaats? En zo gaat het ook verder in het lijstje.
 
Laatst gewijzigd:
Waarom staan deze dan niet op de 10e plaats?

Als er meerdere deelnemers zijn met eenzelfde aantal stemmen/punten, krijgen ze dezelfde plek op de ranglijst. De nummers 11 staan op de elfde plek. Als er bij een hardloopwedstrijd twee deelnemers exact dezelfde snelste tijd hebben, wordt de derde die binnenkomt toch ook geen tweede? :)
 
Als er bij een hardloopwedstrijd twee deelnemers exact dezelfde snelste tijd hebben, wordt de derde die binnenkomt toch ook geen tweede? :)

Ik was nog bezig mijn berichtje aan te passen.. In jouw voorbeeld heb je dan een gedeelde eerste plaats en de derde die binnenkomt staat dan op de tweede plaats? Heb trouwens geen ervaring met hardloopwedstrijden.. :-)
 
Laatst gewijzigd:
In jouw voorbeeld heb je dan een gedeelde eerste plaats en de derde die binnenkomt staat dan op de tweede plaats?

Nou nee. Die staat dan op de derde plaats. Er waren immers twee deelnemers sneller. Zo ook bij de contest. Als er 10 deelnemers zijn die meer punten hebben gekregen dan jij, dan sta jij op de elfde plek.
 
Het is helaas weer voorbij. Kort gezegd ik heb er van genoten! Zowel het luisteren als ook de feesback en reacties daar op. Iedereen bedankt mr six van harte met de winst en allen tot volgend jaar!
 
Congrats voor de winnaars.. congrats aan iedereen die meegedaan heeft.. en Dank U aan iedereen die de moeite gedaan heeft om stemmen uit te brengen! Volgend jaar zijn we weer van de partij! Ciao !
 
Gefeliciteerd Six.. ben het met de uitslag eens! verder ben ik ook blij met de gedeelde zesde plaats.. toch weer in de top 10! yay! Allen bedankt, het was weer leuk!
 
Back
Top