Exoterrestrial - Come With Me

Mooi gemaakte chill out track die goed bij de tekst past in ieder geval.
Het kabbelt rustig door terwijl je met een cuba libre tegen de palmboom naar de zonsondergang zit te kijken bijv.
Het doet me denken aan het werk van Air bijv die ook van die voortkabbelende tracks hadden.
Maar ik had het wel kunnen waarderen als er iets meer verrassende elementen in hadden gezeten.
 
Vind ik gewoon p-r-a-c-h-t-i-g .. mooiste melodie dit ik tot nu toe in de wedstrijd gehoord heb. Heerlijk tik-tok ritme. Heeft een lounge-achtig karakter. Zalig.
 
Prima track, alleen dat biebiebiep-biebiebiebiep aan het begin, dat nog een keertje terugkomt, daar zit iets van een bit-reducer overheen ofzo, en dat vind ik niet zo geweldig klinken.
Of is de bitrate van de MP3 wellicht wat laag gekozen?

Oh, en hij begint wat abrupt. Maar nou zit ik spijkers op laag water te zoeken...
 
he!! lekker hoor.. super relaxed! :mega: Een warm muzikaal bad omhult mij.. met een hier en daar een fluitend vogeltje als kers op de taart!! Luistert erg lekker weg :)
 
Zo, nu nog wat waardering rondstrooien:

Algemeen: ik vind dit jaar veel te veel inzendingen erg goed en had wel 40 stemmen willen toekennen.
Meerdere keren onderling vergelijken hielp niet echt om dit aantal wat terug te brengen.
Maar er sprongen er wel steeds een paar tracks uit.
Dus besloot ik uiteindelijk om voor de contest, we zijn tenslotte op zoek naar de winnaar, alleen die 5 asociaal goede tracks een punt te geven (en nog wat zwaar ondergewaardeerde inzendingen).

De waardering voor de mooie muziek, soms opzwepend, soms om lekker weg te dromen, lekker voor in de auto, mooi voor een film, erg mooie synth geluidjes, etc. etc. doen we dan maar met mijn welgemeende waardering ;)

Jou 'score' in mijn lijst: 8,5 ++ +
De eerste 10 seconden ben ik weer helemaal terug in de tijd dat ik Enigma nog op zette. en daarna kabbelt het heerlijk verder. Mooi!
 
Back
Top