Synergist - Lightyears of Darkness

Lekker rustig en intrigerend stuk. De eerste keer dat ik luisterde wist ik nog niet van de missende drumsamples en had ik niet het idee dat er iets ontbrak. Nu ik de tweede keer luister heb ik dat idee nog steeds niet.

Edit: en nu ik de reacties lees..... vul zelf maar in.
 
Mooi nummer! pingelt een beetje door tot ongeveer 3:45, waar er een soort van main lead in komt.. maar die duurt dan wel een beetje kort en trekt niet echt lekker door tot wat een mooie climax had kunnen zijn. Oh well..toch mooi en atmosferisch!
 
"Soundtrack" is ook het eerste dat mij opkwam. Heerlijke spanning zit er in je track. Ik volg Skel ook wel een beetje, maar een progressie hoeft er voor mij echt niet in. Het doet wat het moet zoals het is. Nu nog een film of serie erbij bedenken en je bent klaar.
 
werkt zeker zéér beeldend en daar hou ik wel van. sounds dragen goed bij aan de sfeer. het basisthema (sequencer loop) had wat meer variatie mogen krijgen. het geheel had ook nog zwaarder (lees dreigender) mogen klinken, maardat is wrsch meer een productie ding. al met al valt het nummer bij mij wel in goede aarde.
 
Gaaf, spannend, meeslepend. Dat zijn de eerste woorden die mij te binnen schieten bij het luisteren van je track. Zoals meer gezegd een mooie soundtrack voor een spannende opbouwende scene. Complimenten!
 
Echte onvervalste goede ouwe synth muziek. Heerlijk! De track duurt lang maar bevat nu en dan net effe die kleine veranderingen en overgangen die de lengte goedmaken. Dit is wat ik persoonlijk verwacht v/e synth forum, zat ik op te wachten.
 
Zo, nu nog wat waardering rondstrooien:

Algemeen: ik vind dit jaar veel te veel inzendingen erg goed en had wel 40 stemmen willen toekennen.
Meerdere keren onderling vergelijken hielp niet echt om dit aantal wat terug te brengen.
Maar er sprongen er wel steeds een paar tracks uit.
Dus besloot ik uiteindelijk om voor de contest, we zijn tenslotte op zoek naar de winnaar, alleen die 5 asociaal goede tracks een punt te geven (en nog wat zwaar ondergewaardeerde inzendingen).

De waardering voor de mooie muziek, soms opzwepend, soms om lekker weg te dromen, lekker voor in de auto, mooi voor een film, erg mooie synth geluidjes, etc. etc. doen we dan maar met mijn welgemeende waardering ;)

Jou score in mijn lijst: 9- ++ +
Dat is niet in mijn persoonlijke top 5, maar vanwege je plaats is de tussenstand kon ik wel een puntje missen ;).
Heerlijk emotioneel, kan ik helemaal in op gaan.
 
Back
Top