Synergist - Lightyears of Darkness

Synergist

Ouwe rot
Lid sinds
30 Maart 2014
Berichten
567
Locatie
Noord-Holland
Al een tijdje bar weinig muziek gemaakt dus deze track is nog niet helemaal af (en ook niet professioneel gemasterd) maar ik wilde graag meedoen met de contest dit jaar. Wellicht inspireert het om weer wat vaker de studio in te duiken :)

 
lol maar je zegt het al in je eerste post, 'de track is nog niet helemaal af'
Ik verzin de samples er wel even bij ;-)

Mss toch eens de track uploaden in de tracks sectie...
 
Mooie sound! Lekkere duistere klank en heel vette chords! Zou niet misstaan als een vette film soundtrack, I like it! Ik ga morgen nog eens luisteren, want al weer wat te lang naar van alles geluisterd merk ik nu. :okdan:
 
Bericht door een moderator:
Bij wijze van uitzondering (en omdat het kerstavond is) is het juiste bestand inmiddels geplaatst.

giphy.gif
 
Dit. Is. Vet.
Er zijn zeker inzendingen in deze contest die technisch indrukwekkender zijn, maar deze track sluit beter aan bij m'n eigen smaak dan veel andere.
Ik verwachtte eigenlijk nog ergens diepe distorte gitaren die opgetrokken werden, maar in plaats daarvan kwam een wat vlakkere (edoch sfeervolle) sawtooth lead.
Toch komt deze in mijn persoonlijke top-5!
 
Ik begrijp helemaal wat je wil neerzetten en je komt een heel eind. Ik vind dit resultaat behoorlijk tot goed. Anderzijds vind ik de al te 'mechanische' piano jammer en doet wat afbreuk aan de gevoeligheid. (niet het repetitieve karakter, maar te 'caré' hard quantized)
Misschien hadden akkoorden progressies gemogen en een grotere meerwaarde kunnen betekenen.
 
Echt iets voor een spannende scene in een film, theme song in een serie.
Mooie track, knap gemaakt! :okdan:
 
Dit. Is. Vet.
Er zijn zeker inzendingen in deze contest die technisch indrukwekkender zijn, maar deze track sluit beter aan bij m'n eigen smaak dan veel andere.
Ik verwachtte eigenlijk nog ergens diepe distorte gitaren die opgetrokken werden, maar in plaats daarvan kwam een wat vlakkere (edoch sfeervolle) sawtooth lead.
Toch komt deze in mijn persoonlijke top-5!

Thanks! Wel tof idee om er gitaar bij te proberen, wellicht doe ik dat als ik m af ga maken :)
 
Ik begrijp helemaal wat je wil neerzetten en je komt een heel eind. Ik vind dit resultaat behoorlijk tot goed. Anderzijds vind ik de al te 'mechanische' piano jammer en doet wat afbreuk aan de gevoeligheid. (niet het repetitieve karakter, maar te 'caré' hard quantized)
Misschien hadden akkoorden progressies gemogen en een grotere meerwaarde kunnen betekenen.

Ik zal eens kijken naar die quantize, ik snap wel wat je bedoelt. Wilde zelf ook nog een beetje spelen met de envelope enzo.
 
Back
Top