dreamer - They Will Come

Niet direct mijn style, maar erg vet om naar te luisteren. Vooral het contrast tussen de dikke fatsige distortion en de nette strakke percussie. Daarnaast het ijzige arpje. Echt van genoten, deze ga ik zeker nog eens terug luisteren diep in de nacht na de nodige geestverruimende middelen.
 
Zit ritmisch goed in elkaar, lekker als dat filter (of osc mix) open gaat vanaf 1:03. De overgangen vind ik wel wat statisch, iets teveel in nette aaneengesloten bars neergezet, dat had net wat spannender gemogen. Nu kabbelt het allemaal wat teveel in elkaar over en door het gebrek aan variatie is de track ook wat aan de lange kant. Verder wel een heel goede sfeer neergezet.
 
Thnx all! :)

Fifth Bot ik snap precies wat je bedoelt. Mocht ik alles gemultitracked hebben, of iets dergelijks, dan had het een veel 'snappier' edit kunnen hebben.
 
Wat Fifth Bot zegt, maar verder prima geluidskwaliteit en da's ook wat waard :)
 
Ik onderschrijf Fifth Bot. Ik wacht de hele tijd op wanneer de beukende bassdrums komen en dat de rim shot een snare als vervanger krijgt... Maarrrr, van genoten!
 
vind het te minimal, hoor eigenlijk maar een 3 a 4 tal sounds die allemaal wat zelfde doorlopen met wat filter tweaking hier en daar. Niet zo boeiend.
 
Erg freaky. Hou ik persoonlijk wel van. Ik ben het eens met bijlevel: ik zou er erg van hebben genoten (met een borreltje op) om dit live opgebouwd te zien worden. :) Lekker de nadruk op de synth en minder op het ritme dat ondersteunen moet. Welke synth heb je gebruikt?
 
MeneerJansen De modular dus ;)

Burp hmm, zou dat wel goed werken om in dit audio-bestand te gaan knippen/plakken? een ieder mag van mij natuurlijk een 'radio-edit' maken hier van, maar ik zou het zelf toch eigenlijk niet aandurven.

Van de meeste comments krijg ik toch wel een dermate gevoel dat ik in de nabije toekomst een dergelijke track eens moet gaan multi-tracken om tot een iets helderder edit te komen of iets dergelijks :D
 
ik vind dit in de basis een keisterke track. dat minimalistische spreekt mij aan. goeie mix overigens. geluiden mooi in balans. de vocalen! perfekt.
en dan kom ik bij mijn formulering in de basis; ik wil meer vocalen! oftewel, die maken voor mij de track kompleet. de distorted stem hoeft niet konstant aanwezig te zijn, maar wat vaker; de vokalen brengen een spanning mee, die alle andere geluiden, in een andere dynamiek tegenover elkaar zet. wat ik heerlik vind.
 
Ik vond het wat lang duren voor de vocalen kwamen.. die vond ik vorig jaar erg leuk gedaan.. :) Niet helemaal my cup of funk dit.. maar lekker bezig dreamer!! :)
 
thnx!

Leuk om zulke gevarieerde reacties te lezen hoor, betekend toch dat je werk vanalles bij anderen los maakt (of dit nu goed of slecht is).
 
Dikke snare d'r op halverwege!!

Verder idd lekker underground trackie zoals ook al door anderen hier gezegd
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top