ClumsyNavigator - Een Kinderfietsje!

ClumsyNavigator

R U L E S
Lid sinds
22 december 2014
Berichten
57
Locatie
Thuus
Wat zal het wezen, wat mag het zijn? 'Mercury Arc Rectifiers at Energetica, Netherlands'.
Een post-apocalyptische soundscape van de Clumsy Navigator.
Gemaakt met verschillende gecircuitbende zelfbouw-kinderfietsjes uit de vorige eeuw.

 
Mijn GOD, wat een nachtmerrie !! En daarmee is je doel bereikt !! Deze scoundscape is voor mij alvast de 2de track die ik hoor die mij kan boeien. Hier hoort videokunst bij. Deze track is perfect (!) bruikbaar voor een Arty-farty kunstgallerij waar teveel geld aan dure kunstwerken wordt gegeven. Of als ondersteundende muziek voor een whatever kunst expositie in het Middelheim. Well done.
 
Tja.. een soundscape. Wel goed gemaakt, maar aan de andere kant zet het mijn wereld ook niet op z'n kop. Goede albumvuller op een ambientplaat, denk ik wel.
 
Oohja ik zit op synthforum, even schakelen! Ik vind dit iets lastiger te beoordelen als een liedje maar heb even de tijd ervoor genomen. Erg filmisch, fijn verloop en een goed geheel. Geen storende factoren alleen het gevoel wat overblijft. Een stuk om een verhaal mee te vertellen. Zou wel willen weten welk verhaal of gedachte erbij hoort. Adam houd trouwens elk jaar een "soundtrack competition", hij is net afgelopen maar ik zou misschien eens meedoen. Denk dat je hoge ogen gooit.
 
de intro is zeker apart te noemen.
en alles houd mijn aandacht erbij want het is afwisselend te noemen.
en dan die gehele tijd die one shot synth heel apart te noemen.
ook al is het eentonig is het wel heel apart en blijf ik er toch naar luisteren.
je zou dit eigenlijk moeten beluisteren als je een lege steeg doorloopt midden in de nacht.
 
Heel spannend als je deze op hoog volume aanzet. Je weet niet wat er komen gaat. Een constante dreiging. Mooi hoe de track naar het einde toe opbouwt. Dit zou perfect zijn voor een game!
 
Bizar, wat gebeurd er veel in deze soundscape. Mag ik vragen hoe lang je hier aan hebt gewerkt? Klinkt goed, erg spannend, maar als track niet te beoordelen wat mij betreft. Kan alleen maar zeggen wat een geweldige sounds en zo veel spanning en deze ook de hele soundscape vast kunnen houden! Tof.
 
Dreigend maar toch subtiel, paar keer tot het randje maar er net niet overheen.
Deze track kon mij zeer bekoren!
 
Op momenten een beetje The Orb vibe qua klank en achtergrondgeluiden, meer melodie erin zou wel smaken.
Goeie track wel!:okdan:
 
Idd heel sfeervol, ben alleen zelf niet zo van de soundscapes tenzij het echt onderdeel van een track is, ik heb moeite mijn aandacht hier bij te houden.
 
Back
Top