Dr van Lansberg - By Your Side

Niet mijn ding, te mellow, maar wel een sterke profi productie[/QUOTE*

Toch fjin dat je hem beluisterd hebt en dank voor het mooie compliment :)

Blijf het lastig vinden om iets waar ik wat smaak betreft helemaal niks mee kan (ik vind het best saai... ) te beoordelen. Boeiend al die verschillende stijlen hier. Maar terug naar je track: wat ik wel kan horen is dat het goed en muzikaal kloppend in elkaar zit, en wat mix betreft (zover ik het genre snap) ook helemaal in orde! Gewoon lekker zo doorgaan dus!

Oh, ik kan me heel goed voorstellen dat je het saai vindt. Ik denk dat eigenlijk iedereen wel genres of tracks kent die voor hem/haar weinig inspirerend zijn of saai. Voor mij zijn genres of bepaalde tracks wel vaak afhankelijk van het moment en de plek waarop ze beluisterd worden. Zelf zit ik in mijn hok met mijn hoofdtelefoon op de inzendingen te beluisteren. En voor een aantal tracks is dat gewoon geen goede setting. Die moet je horen in een oude fabriekshal of in de auto. Ik zeg overigens niet dat je mijn inzending minder saai zult vinden als je hem beluistert in de late uurtjes met een glas wijn op de bank :). Ik gok zelfs van niet. Maar net als mijn reactie op rdilago, toch fijn dat je hebt geluisterd en de moeite hebt genomen te reageren :okdan:.
 
Sommige tracks duren lang, anderen te kort.. maar hier kan ik heel kort over zijn, en hoef niet lang te luisteren en niet alleen omdat ik em al kende.
Een mooie ruimtelijke, sfeervolle mix met (zang)melodieën, harmonieën en geluiden die je meevoeren.. iets waar ik bij elke inzending die ik luister iedere keer weer op hoop..
Smaken verschillen nu eenmaal maar heb gelukkig ook dit jaar weer te gekke dingen mogen horen :) En terwijl ik dit zo schrijf is hij alweer afgelopen.. :D

Het zal mij niet verbazen (en zou het niet erg vinden) als ie ergens helemaal bovenin gaat eindigen.. ;) superb!
 
Weinig op aan te merken, het staat als een huis, inclusief de zang. Daar wringt bij mij de schoen, ik heb er niet erg veel op aan te merken en dat vind ik jammer. Je hebt de muzikale en technische skills, echter ik vind het niet een erg creatief nummer. Toch krijg je mijn stem want er is hier stevig gewerkt en de productie staat als een huis.
 
Smooth Urban Jazz. Ik krijg er beelden van wolkenkrabbers bij... :-)
 
Laatst gewijzigd:
Toptrack! Vocals zijn ook erg sterk.
Apart om te lezen dat je deze later toegevoegd hebt; het klinkt namelijk alsof je de muziek bij de vocals gemaakt hebt (en dat is dus een compliment :halleluja).
 
Het zal mij niet verbazen (en zou het niet erg vinden) als ie ergens helemaal bovenin gaat eindigen..

Joh, laat ik dat nou juist over jouw inzending vinden :).

Zoals beloofd heb ik je mijn stem gegeven

Dank daarvoor!

Weinig op aan te merken, het staat als een huis, inclusief de zang. Daar wringt bij mij de schoen, ik heb er niet erg veel op aan te merken en dat vind ik jammer. Je hebt de muzikale en technische skills, echter ik vind het niet een erg creatief nummer. Toch krijg je mijn stem want er is hier stevig gewerkt en de productie staat als een huis.

Dankjewel Tralalaika. Mijn creatieve sap vloeide in 2018 ook niet echt uitbundig moet ik zeggen. Ik heb dan ook maar twee tracks afgerond. In een jaar tijd. Da's bar weinig. En het uitwerken van de improvisatie tot een track was ook best hard werken. Soms gaat het bijna vanzelf en soms is het worstelen. Wel fijn dat je het technische deel kunt waarderen. En uiteraard dank voor je stem.

Smooth Urban Jazz. Ik krijg er beelden van wolkenkrabbers bij... :-)

Nice. Ik heb mijn muziek wel eens omschreven als urban lounge. Nou is dit er wel eentje die een beetje buiten de boot valt. Iets anders dan ik gewoonlijk uitpoep.

Toptrack! Vocals zijn ook erg sterk.
Apart om te lezen dat je deze later toegevoegd hebt; het klinkt namelijk alsof je de muziek bij de vocals gemaakt hebt (en dat is dus een compliment :halleluja).

Thanks Innisten. Met die vocals is het soms ook gewoon een kwestie van geluk hebben om het juiste te vinden. Maar dat er wat in moest, was mij compleet duidelijk. Het lijmt de boel wel aan elkaar of zo. Hoe dan ook dank voor het mooie compliment. Wordt gewaardeerd!
 
Iets te zwoel voor mij, maar zit goed in elkaar :okdan:
 
Zo, nu nog wat waardering rondstrooien:

Algemeen: ik vind dit jaar veel te veel inzendingen erg goed en had wel 40 stemmen willen toekennen.
Meerdere keren onderling vergelijken hielp niet echt om dit aantal wat terug te brengen.
Maar er sprongen er wel steeds een paar tracks uit.
Dus besloot ik uiteindelijk om voor de contest, we zijn tenslotte op zoek naar de winnaar, alleen die 5 asociaal goede tracks een punt te geven (en nog wat zwaar ondergewaardeerde inzendingen).

De waardering voor de mooie muziek, soms opzwepend, soms om lekker weg te dromen, lekker voor in de auto, mooi voor een film, erg mooie synth geluidjes, etc. etc. doen we dan maar met mijn welgemeende waardering ;)

Jou 'score' in mijn lijst: 9 ++ + Asociaal goed nummer. Top 5 en dus heb je mijn stem.
 
ik blijf horen/ ervaren dat de harmonische lijn niet helemaal lekker loopt met de zanglijn op een paar punten. ik ken /herken de klank ook wel van eigen pogingen muziek onder zang te zetten.
het klopt wel in de muziek maar de zang suggereert net iets andere harmonieën...maar dat mag de pret niet drukken. de muziek is helemaal ok, de sfeer ook..en je vriendin kan heel
leuk zingen! je had vast heel lekker voor haar gekookt , goed wijntje erbij,,enz,,voordat ze in de 'booth' werd opgesloten...! een stem erbij!
 
Back
Top