RFB - Falling

RFB

Ouwe rot
Lid sinds
15 februari 2004
Berichten
732
Locatie
Kockengen
Dag allemaal! Zoals elk jaar een sferische track! Gebaseerd op een qua maatsoort onmogelijke arpeggio uit de EX5... Vandaar uit maar eens gaan schetsen, direct in mijn VS880. Gezien mijn bouwjaar (1965) is enige Vangelis invloed onvermijdelijk. Veel luisterplezier en alvast fijne dagen!

 
Dank Erwinn! Krijg ik vaker te horen: te kort. Maar ja, ik ben ‘bang’ dat mensen anders de track niet afluisteren.... Ben het wel met je eens: had best wat langer gekund! Nogmaals dank!
 
Heel mooi!
 
Ik luister het liefst alle door elkaar en af en toe gaat er iets overeind staan ...
Dan weet ik genoeg, iets voor blade runner 3
 
Wat een mooi compliment! Dank! Als dat toch eens zou kunnen, de muziek schrijven voor een dergelijke film!
 
Ben niet echt een Vangelis liefhebbert maar dit dig ik dan wel weer.. Mooie akkoorden en ook cool arpje.. ik moet mijn EX5r ook maar weer eens aanzetten :)
 
Dank! Nooit spijt van gehad, die EX5. Oneindig veel sounds met al die verschillende klankopwekkingen...
 
Dank Slave! Misschien moet ik eens wat meer met mijn materiaal gaan doen. Maar ja, je kent het vast wel.... tijd....
 
Mooie track RFB!
Lekker zo die arp en bas vanaf het begin en dan die sounds er omheen bouwen.
Vanaf 3.30 als je naar het einde gaat wordt het wonderschoon, daar had je voor mij nog wel iets langers van mogen maken.
Echt lekker geluisterd, ik kom hier nog wel 'ns terug.
 
Bijzonder mooi. Samen met de track MacGyverGear mijn absolute top favoriet voor dit jaar. Jij zendt altijd wel prachtige stukken muziek in. En ja, je moet hier iets mee gaan doen.
 
OK hans Zimmer mag opzouten en dan mag jij de volgende Blade Runner soundtrack doen van mij. Heerlijk nummer :) Aan het einde dacht ik 'NEE NIET STOPPEN' .. dus ja kom maar op met die langere versie.
 
Het bloosrood op mijn wangen... Dank voor jullie prachtige woorden! Zal zeker mijn belofte nakomen en een langere versie posten in het nieuwe jaar. Benieuwd naar jullie tracks. Nog weinig tijd gehad om rustig te luisteren...
 
Back
Top