Xclusive1983 - Ooit

Xclusive1983

Stamgast
Lid sinds
13 januari 2011
Berichten
268
De productie waar ik het meest tevreden over ben dit jaar. Ooit!

 
Ik heb volgens mij alle inzendingen nu geluisterd (dank, Burp, voor de excelsheet! :)) en dit is mijn absolute favoriet. Ingetogen, wringend, harmonisch zeer sterk en onmogelijk om stil bij te blijven zitten. Briljant :okdan:
 
Mooie sound en harmonieën, beetje uitgesponnen maar hoort ook wel bij deze stijl.. Goede productie/mix..
 
Iedereen zover thanks voor de feedback. Ik loop iets achter met het luisteren maar heb 27 en 28 ruimte in de agenda geblokt om zoveel mogelijk te kunnen luisteren en voorzien van feedback. Geniet van de feestdagen! Grtz
 
ja, prima track, doet mij af en toe een beetje aan Jarre denken. je kan horen dat je er goed over hebt nagedacht. mooie volle sound en lekker veel dynamiek! (klein kritiek puntje: de handclaps vind ik minder.)
 
Oeh, mooie ruimtelijke en sprankelende sound, heerlijke vibe en zulke staccata sequencjes zijn bij mij altijd welkom!
Het zou van mij nog iets minder droog op de oren mogen zijn en de bas is wel erg prominent aanwezig.
 
De lichte oversturing is inderdaad zo bedoeld. Er zitten ook links en rechts wat vinyl geluiden in gefrommeld om het allemaal wat minder klinisch te maken. Zelfde geld met het detunen van de synth. Sinds ik met ableton werk gebruik ik via max4L vaak de midi LFO om subtiele drift in de oscillatoren aan te brengen. In mijn beleving brengt dit leven in de synthese. Uiteraard allen dank voor de feedback en de genomen tijd om te luisteren en reageren.
 
Uiteraard, dat is de reden dat ik een Komplete kontrol s88 heb aangeschaft. Dat speelt zo fantastisch lekker. En dan de kontakt banken die je met Komplete er bij hebt maakt het voor mij een supercombi.
 
Gelijk dat je tevreden hierover bent, mag je best fier op zijn.
Ik vind dit zeer goed gemaakt, hier hou ik wel van, erg goede track!:okdan:
 
De productie waar ik het meest tevreden over ben dit jaar. Ooit!

En terecht, vette track! Deze ligt zeker in mijn straatje. Mooie piano partij, persoonlijk had ik hier wel net ff een andere piano sound voor gepakt, iets "met een randje", deze is mij net te droog. Verder mooie gevarieerde opbouw en arrangementen, en heerlijk hoe die bass er elke keer inkomt. Weer een stem erbij...
 
Back
Top