Urbanized - Weekend

lekker frisse en zomerse sound vrolijke sound :)

klinkt inderdaad wat dun (te veel mid/laag weg ge-EQ-d?)
en volume staat vrij laag (even een limiter er achter om uitschietende pieken op te vangen had al een boel verschil gemaakt. wel een misser vind ik omdat de track nu meer wegvalt qua volume vergeleken bij de meeste andere tracks)
 
Vrolijke, ongecompliceerde deun.
Heb je 'm wat dun/mager gehouden om vooral de vocals de ruimte te geven als die erin gemixt worden?
 
Mja, je hebt de pech alfabetisch na Trigg te komen :D. Maar los van de wat dunnige sound, best een sympathiek trackje. En die cheesy sounds passen prima bij de stijl. Ik kan me zomaar voorstellen dat hier een markt voor is.
 
Leuk vrolijk dingetje. . doet idd wel een beetje aan Holiday denken.
 
Het begin klinkt erg kaal, daarna wordt het wel wat beter, maar ik mis over het algemeen wat body in deze track. Verder voor het genre goede track denk ik, persoonlijk trekt mij dit verder niet, iets te happy for my taste.
 
lekker frisse en zomerse sound vrolijke sound :)

klinkt inderdaad wat dun (te veel mid/laag weg ge-EQ-d?)
en volume staat vrij laag (even een limiter er achter om uitschietende pieken op te vangen had al een boel verschil gemaakt. wel een misser vind ik omdat de track nu meer wegvalt qua volume vergeleken bij de meeste andere tracks)

Hier en daar snel wat dipjes bij 300/400 en 500 HZ om het schoon te poetsen. Daarna geen tijd meer gehad voor het echte werk.
 
Mja, je hebt de pech alfabetisch na Trigg te komen :D. Maar los van de wat dunnige sound, best een sympathiek trackje. En die cheesy sounds passen prima bij de stijl. Ik kan me zomaar voorstellen dat hier een markt voor is.

Haha, ach ja. Zou dat een rol spelen dan dat alfabetische volgorde? Kan zijn dat mensen op een gegeven moment geen zin meer hebben om t/m Z af te spelen?
 
Het begin klinkt erg kaal, daarna wordt het wel wat beter, maar ik mis over het algemeen wat body in deze track. Verder voor het genre goede track denk ik, persoonlijk trekt mij dit verder niet, iets te happy for my taste.

Ik bouw m'n tracks vaak op, in dit geval begonnen met een soort van intro en daarna door naar het verse... mjaa, tenzij je direct met het refrein begint8~
 
Back
Top