Man-t - Broken keys

ano150122

Gedeactiveerd account
Lid sinds
1 januari 2004
Berichten
2.363
Nou, toch nog iets gemaakt voor de contest.
Veel succes allemaal. !

 
Allemaal heel leuk gedaan! Ik zou mss wat meer variatie in het geheel proberen te steken. Die break rond 1:27 vond ik zeer fijn uitgewerkt!
 
Deze is heel leuk :)
 
Ik hoor veel aangename dingen. Interactie tussen geluidjes, dynamiek, prettige groove. Maar ik mis ook een beetje spanning en het is wat te 'blokkerig'. Partijtje aan, partijtje uit, breakje en weer gaan. Sommige geluiden staan ook wat te hard in de mix. Als basis voor een uit te werken track is het echter prima. En de baslijn is chill.
 
Klinkt zeker interessant.. maar idd, de partijtjes iets anders indelen misschien.. Je zou ter afwisseling nog een subthemaatje kunnen maken met een tweak op de baslijn.. ik twijfel trouwens op sommige momenten ook een beetje over de de laatste noten in het tweede rondje die de baslijn nu doet.. maar ik ben ook een echte sucker voor dit soort details :D

De break is zeker een welkome afwisseling maar het duurt best lang voor er weer iets als een accent (snr oid) op de 2e en 4e tel terugkomt.. al die tijd is het een beetje twijfelachtig waar het naartoe gaat voor mijn gevoel.
Qua mix springt die string (die afentoe aanzwellend voorbij komt) er net iets te veel uit.. iets zachter misschien mag ook iets minder wollig klinken. :)
 
Ik hoor hier ontzettend veel potentie. Persoonlijk vind ik het jammer dat de drums zo naar achter zitten, hier zit een hele fijne flow in. Doet me denken aan ouder extrawelt werk (2005 / 2006) die zou ik zeker meer aandacht geven. In de afwerking is een hoop te halen. Maar de basis is er.
 
Niet het allerbeste dat ik van je heb gehoord, maar een prima en onderhoudende track. Ik zie hier zomaar een 8 minuten versie uit ontstaan die echt de dance kant opgaat met meer ontwikkeling in de drumtrack.
 
Leuke track en mooie sounds die je afwisselend gebruikt, beetje dubsfeertje.
Ik sluit me wel aan bij sommige anderen dat je iets meer van de melodie had kunnen maken naar mijn idee door bijv het basloopje wat meer variatie in te brengen.
De break bij 1.27 klinkt erg goed .
 
Ja lekker.. eigen sfeertje, fijne pingelgeluidjes, lekkere groove.. Mix kan wat aan geschaafd worden, maar who cares
 
Ik vind dit een knap gemaakt nummer en zou er niks aan veranderen, voor mij is het goed zoals het is.:okdan:
Ik deel de mening van Fifth Bot daarin.
 
Wauw Wat een toffe reacties thanks voor het luisteren allemaal. Ben druk bezig jullie ook allemaal te beluisteren etc. Ook de tips die jullie geven neem ik zeer ter harte, en ik denk dat alles wat genoemd is ook wel terecht is, de strings wat zachter, iets meer opbouw/variatie, die laatste 2 noten v/d baslijn af en toe weg etc... Daar ga ik wat mee doen :) Van de complimenten moet ik blozen ja/.
 
Lekker luisterbare track, weinig mis mee. Iets meer spanning is welkom. Ik sluit me aan bij de suggesties van Bombario. Zit potentie in. :okdan:
 
Back
Top