NicoNoise - Ondertussen op de werkvloer

Ik vind het allemaal best professioneel en catchy klinken. Het is bijna zonde dat het eigenlijk een soort inside joke is... Ik denk dat als je de middelen die je tot je beschikking hebt gebruikt voor een wat langere track die op een wat bredere doelgroep mikt, dat er dan echt iets gaafs uit kan komen. Maar nu al leuk hoor!
 
Als ik dit zou horen bij een demo op m'n werk, zou ik in deuk liggen! :D
 
Ik geloof dat ik het nog steeds niet begrijp... Maar dat is verder niet erg. Mooie vocoder op het eind.

Dank, is gemaakt met Nave van Waldorf.

:dubbel: IT Humor. Sc(r)um: de grootste hype rond een oud concept RAD genaamd. Ik zal hem morgen tijdens onze Daily Scrum even als nabrander laten horen. Ps. hoeveel storypoints kennen jullie toe aan de sprintdemotune of wordt dit als spike of stretched beschouwd ;)?

De demotunes maken we spontaan, zonder storypoints, het moet wel leuk blijven:)

Ik vind het allemaal best professioneel en catchy klinken. Het is bijna zonde dat het eigenlijk een soort inside joke is... Ik denk dat als je de middelen die je tot je beschikking hebt gebruikt voor een wat langere track die op een wat bredere doelgroep mikt, dat er dan echt iets gaafs uit kan komen. Maar nu al leuk hoor!

Dank voor de positieve feedback. Zal dit jaar eens proberen je advies te volgen, heb een sabbatical van een half jaar waarin ik wat meer met muziek wil doen. Zou moeten lukken lijkt me...

Als ik dit zou horen bij een demo op m'n werk, zou ik in deuk liggen! :D

:okdan:
 
Back
Top