Talames - (I Would Like To Thank You For) What You Are Doing To Me

Talames

Ingeburgerd
Lid sinds
10 januari 2016
Berichten
87
Locatie
Brussel
Mijn inzending is een energieke house track met originele lyrics geworden.
Het is niet mijn gewoonte om muziek te delen dus ik ben zeer benieuwd naar de reacties! Hopelijk veel luisterplezier.

 
DOet mij een beetje aan 'sexjunckie' van Stijn denken (te vinden op utube)
Je steekt altijd uw nek een beetje uit als je zingt, maar no worries, je hebt hier een toffe track neergezet.
Goed gedaan!
 
DOet mij een beetje aan 'sexjunckie' van Stijn denken (te vinden op utube)
Je steekt altijd uw nek een beetje uit als je zingt, maar no worries, je hebt hier een toffe track neergezet.
Goed gedaan!

Bedankt, ben zelf ook wel tevreden.
Wat bedoel je exact met "nek uitsteken"?
 
redelijk minimaal qua gebruikte sounds maar de mixstijl en effecten + de vocals maken het af!! originele track! :)
 
Tof nummer, leuk die vocals erbij!:okdan:

Aan een trager tempo spelen en je hebt een new beat nummer!:)
 
Swingend zangpartijtje! Het gemoduleer met de lead werkt ook goed. Nou heb ik weinig verstand van mixen maar ik denk dat de de zangpartij nog wel wat werk kan gebruiken. Soms klinkt ie (althans in mijn oren) iets te hard en droog door de muziek heen. Maar wat er dan mee zou moeten weet ik dan weer niet.

PS: Knap dat je als voorzitter van de ECB nog tijd hebt om mee te doen aan de SF contest!
 
Grappig.. het deed me aan Yello denken. De vocals kunnen wel wat compressie gebruiken. Eigenlijk kan het hele nummer wat productie gebruiken.. maar als demo werkt het wel!
 
OK, het is totaal niet mijn smaak. Dat gezegd hebbende vind ik je inzending wel rete origineel. Er zit een fijne groove in je track en je zingt zelf (en voor lieden als ik is dat heel erg dapper :)). Ik raak je af en toe wel kwijt door de ritmewisselingen, maar dat is ook deel van het originele van de track. Mix kan misschien nog wat werk gebruiken.
 
Leuke vocals! Vind (vooral het begin) wel wat droog (of hol) overkomen. Vanaf 2:30 had ik toch gehoopt op nog wat meer variatie (met name die bass die steeds maar hetzelfde blijft) en vooral ENERGIE. Het kabbelt nu teveel en te repeterend voort. Sorry mate, ik zie hier wel potentie in, maar zo pakt ie mij niet.
 
Hahaha, deze vind ik wel leuk, ondeugend en inspirerend. Volgend jaar weer?
 
Back
Top