Vink - The Unseen Rose

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.460
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
gebaseerd op een maschine arrangement, alle samples eigen fabrikaat, daarna door cubase gejaagd, wat synths toegevoegd, en vokalen.

sadà\exposadà presents:

The Unseen Rose

cook your lovers in your eye
let your idols slowly die

the rose is your cut up belly

 
Doe mij denken aan de track "the smell of boedha,," of met die vocal, een pre newbeater

en hahah,, jaja, da's echt, da's ni fake,, amai,,
 
aha, nu kom je in de buurt van Der Blutharsh en The Moon Lay Hidden ....
Bij jou heb ik steeds het gevoel dat je muziek maakt zonder compromissen te sluiten. Het kan je eigenlijk niet schelen of iemand het goed vind of niet, en dat maakt je muziek zo uniek!
Mijn stem heb je, wederom een sterk nummer!
PS het geheel clip't hier en daar, kan de bedoeling zijn, maar ben niet zeker...
 
aha, nu kom je in de buurt van Der Blutharsh en The Moon Lay Hidden ....
Bij jou heb ik steeds het gevoel dat je muziek maakt zonder compromissen te sluiten. Het kan je eigenlijk niet schelen of iemand het goed vind of niet, en dat maakt je muziek zo uniek!
Mijn stem heb je, wederom een sterk nummer!
PS het geheel clip't hier en daar, kan de bedoeling zijn, maar ben niet zeker...

eerst dank ik iedereen die heeft gereageerd, en heeft geluisterd... even te weinig tijd om uitgebreider te reageren. wilde alleen over het clippen zeggen: de omzetting naar mp3 was niet perfekt.. ik had toen ook te weinig tijd en zo gelaten. het kan overigens zijn dat ie ook als wav piekt, volgens mij niet. maar ik vond de mp3 wat onzuiverder klinken. ik had het in cubase moeten doen... en ja, het kan me eigenlik niet schelen, al hoop ik dat het effekt heeft, dat blijft, maar blijf mijn eigen wijze volgen.

dank! dank! iedereen!

EDIT: of bedoel met clippen, die bijgeluiden bij de schreeuw en andere samples, een vervorming? die is bedoeld.... ik dacht aan "true peak" clip's....
 
Klinkt erg bruut en duister.
Vind de vocalen ook erg sterk!

dank je robi! ik zal de tracks van iedereen (proberen) te luisteren en de aandacht te geven die ze verdienen. ik kan het niet laten te zeggen, en waarom ook niet; ik kan deze contest eens op kef 104/2 reference series luidsprekers beoordelen (op een h/k hk 680), zodat ik geheel in elk nummer kan worden opgenomen.
 
lekker rauw en sinister. heb je die tekst zelf geschreven? ik hoor af en toe ook een kraakje. maar dat kan door mijn gare mobiel en koptelefoon komen. ik heb helaas geen kef speakers om deze contest te beluisteren. ik ben net verhuisd en heb nog geen internet...
 
lekker rauw en sinister. heb je die tekst zelf geschreven? ik hoor af en toe ook een kraakje. maar dat kan door mijn gare mobiel en koptelefoon komen. ik heb helaas geen kef speakers om deze contest te beluisteren. ik ben net verhuisd en heb nog geen internet...

tekst zelf geschreven. kraakjes, dat wilde ik nog melden, zijn onderdeel van het nummer. waarschijnlik zijn het kraakjes van samples, die ooit op een gecrashte harde schijf hebben gestaan, sommige samples weg, anderen ineens een flinke clip. wel wat weggewerkt. kan ook een andere oorzaak hebben in dit nummer. ik vond het wel werken. de kraakjes. dat de schreeuw-sample ook wat vervormd, maakt 'm sterker. het moest geen clean nummer worden.

dank je voor je mooie woorden!
 
Oelalala, c'est magnifique ! Lekker zwaar Arjan, deed me denken aan de allereerste New Wave fuiven waar ik naartoe ging.. Klasse kerel ! Fijne Kerst !! Allemaal :)
 
Wow.. deze springt er sowieso uit qua stijl.. en hoe!! Niet echt een stijl die ik vaak luister maar goed bezig Arjan :) Duistere, rauwe klanken op deze 2e kerstdag.. :D
De expressie in de vocalen vind ik ook erg goed gedaan..
 
Echt iets voor 2e kerstdag:) Eigenzinnig en duister, mooi gedaan! Enige dingetje is dat ik de stem moeilijk kan verstaan, die had harder gemogen wat mij betreft. Meer impact er in.
 
Postapocalyptisch ! Het eind der tijden ! Synth Trash Punk en komt helemaal tegemoet aan dit heftig genre. Je weet toch dat dit verboden is in Noord-Korea ? Ik zie plots zwarte Future-SM beelden en wil iemand vermoorden. En alleen al het feit dat deze track mijn duistere kant naar boven haalt vind ik top ! Echt ? Kanshebber omdat het zo duister is !
 
knap hoe je zoveel geweld op/in een track krijgt! ik hoop dat je in het dagelijkse leven een zachtaardiger persoon bent :D. 'tuurlijk speel ik dit niet af vlak voor het slapen gaan, maar prima om te draaien als je sowieso al een slecht humeur hebt. twijfel over een stem, maar petje af voor je eigenzinnigheid, al zo lange tijd overigens!
 
Donker en dreigend, Front242/Ministry stijl, jaren 80 invloeden, gewoon Vink!:okdan:
De jaren 80 hebben jou gemist!;)
 
ik doe hiervan uit een hotel holiday in Hasselt.
de groetjes van uiteraard mij en gloomy.
we hebben heel erg genoten van je muziek.
zo door blijven gaan we kunnen dat zeer waarderen.
 
Zo Vink, dat zet je niet op voor de gezelligheid.
Maar ik vind het een goed gemaakte track en het arrangement mag er zijn in ieder geval.
 
Back
Top