MacGyverGear - Stardust

Zo, nu nog wat waardering rondstrooien:
Algemeen: ik vind dit jaar veel te veel inzendingen erg goed en had wel 40 stemmen willen toekennen.
Meerdere keren onderling vergelijken hielp niet echt om dit aantal wat terug te brengen.
Maar er sprongen er wel steeds een paar tracks uit.
Dus besloot ik uiteindelijk om voor de contest, we zijn tenslotte op zoek naar de winnaar, alleen die 5 asociaal goede tracks een punt te geven (en nog wat zwaar ondergewaardeerde inzendingen).
De waardering voor de mooie muziek, soms opzwepend, soms om lekker weg te dromen, lekker voor in de auto, mooi voor een film, erg mooie synth geluidjes, etc. etc. doen we dan maar met mijn welgemeende waardering ;)
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==

Jou 'score' in mijn lijst: 8,5 ++ + Erg lekker nummer!
Dank je voor de reactie.. helaas geen stem.. jammer.. maar snap je afweging. Sowieso top dat je alles hebt geluisterd. ;)
 
per jaar wordt het qua 'overall quality' steeds beter wat je maakt! de sfeer, sound, jaren tachetug, zang, compositie zaten altijd al helemaal goed.
ik neem aan dat je jaren terug wel een hitje of 2 had kunnen scoren,,een LP vol van dit misschien..jammer, van mij mogen die tijden terug komen van goede pop
met goede noten en ondersteunende productie . tegenwoordig lijkt het eerder andersom. gatsie, elke keer als ik jou muziek hoor verlang ik naar vroeger...deze week nog
de film saterday night fever op DVD gezien (via TV scherm). zweterig broeierig disco-sfeertje,,onschuldig en braaf maar ondertussen wel van die strakke broekjes aan.....
mag allemaal niet meer tegenwoordig! ik wordt er helemaal paranoia van en hoor stemmen in mijn hoofd. een stem kan ik in iedergeval kwijt aan jou! :-D
 
Bedankt voor je positieve worden MarsMusica!! Daar doe ik het voor:) En inderdaad de jaren tachtig saus is favoriet in mijn keuken.. :D ik heb wel even moeten uitdokteren hoe je die het best bereid.. maar super om te horen dit :okdan:
Ik heb me laten vertellen dat dit soort muziek Feature Funk, of NuDisco heet.. en wordt vandaag de dag her en der nog zelfs gewaardeerd.. en natuurlijk ben ik ook erg blij met de berg stemmen die ik hier voor mijn werkje heb mogen ontvangen :mega:

ow, en bedankt voor jouw stem!! Heb je toevallig nog niet ergens een koortje? Dat zou mijn dag helemaal goedmaken! :D
 
ik heb het idee dat uiteindelijk alle muziek van vroeger weer terug komt omdat daar veel meer 'mens' in zit, tegenwoordig zit er vooral CASH in muziek verwerkt
(vin ik dan, persoonlijk)



I'm still guessing whether this is correct:

'Only a fool is sure of anything.. a wise man keeps on guessing'

8D
!!
 
Het tweede deel van die zin komt niet in de tekst voor.. maar het bekrachtigd het zeker.. (heb em vaak genoeg meegezongen trouwens ;))

Had trouwens ook nog een fragmentje gevonden waar MacGyver em even van stal haalt.. (@3:52)

 
ik ken MacGyver helemaal niet. echt nooit gezien! Wel een hoop van die andere series gevolgd met stoere kerels in de hoofdrol(len).

ik vind die zin ergens van waarde maar toch gaat ie voor mij niet 100% op en spreekt ie ook nog eens zichzelf tegen , als je het mij vraagt! :-D
 
Back
Top