ProtoHuman - OLV DONNA

ProtoHuman

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
15 februari 2003
Berichten
6.605
Locatie
Weesp
De afgelopen jaren heb ik vooral rustieke ambient trackjes ingestuurd hier. Dit jaar eens wat anders: een simpel techno trackje. Veel luister plezier!

 
Plezant nummer, goed geprogrammeerd, leuke geluiden en toch mis ik iets waardoor het boven de andere nummers zou uitsteken.
Ook hier zou tekst wel kunnen helpen.
Just my 0,02€
 
Behoorlijk duister en allemaal.. daar moet je van houden.. ik had wel wat meer spanning in de compositie aangekund.. qua sounddesign is het wel zeer geslaagd wat mij betreft.. :)
 
Het begin vind ik lekker. Nadat de hihat begint wordt het me wat te hard / schel / druk. Dat kan aan mijn huidige gesteldheid liggen, ik heb al een paar nachten veels te kort geslapen... Een lekker ambient nummer van je (zoals vorig jaar) zou me nu beter bekomen. :)
 
Ja, dit klinkt toch een beetje als een bad trip.
Dan wel een bad trip die ik weer zou nemen 8), maar eerst even wat rustigere tracks luisteren.
 
Bedankt voor alle reacties zover! Voor mij is sound design vrijwel altijd de basis voor een track. Ik begin met het maken van wat leuke geluiden, en langzaam evolueert dat in een volledig stuk. Deze track was vooral gebaseerd op de xaoc Belgrad filter, die ik toen net had. De lead komt daar dan ook uit. Veel van de andere geluiden zijn ook eurorack, en een beetje MS20. Verder Tremor en Retrologue vsts.
Achteraf had er t misschien nog iets pakkends bij gemogen ja, maar zo vind ik het toch ook wel wat hebben. Qua style is dit een beetje een uitstapje, volgens jaar misschien weet gewoon een stukje ambient ;).
 
In de basis een goede track en ik hoor dat je met zorg je sounds hebt gekozen.
Het gaat me wel iets teveel in één tempo door, ik had iets meer afwisseling of een lekkere break wel kunnen waarderen.
 
Zeker goede elementen aanwezig, en ik sluit me aan bij willem 1958. Iets meer variatie had deze track toch een aanzienlijke meerwaarde kunnen geven.
 
Lekker sfeertje, fijne beat. Die synth-toms (of wat het ook zijn) vindt ik ook dik OK.. Lekker nummer hoor!
 
In deze stijl zit er net variatie genoeg in, meer zou het nummer kunnen verknallen, ik vind het perfect zoals het is. Lekker donker, diep en meeslepend, hypnotiserend.:okdan:
 
Als ik dit genre een naam zou moeten geven, werd het Electro Ambient :)
Het klinkt lekker, prima geluiden en goede balans, dit zou niet misstaan in de muziekcollectie op m'n NAS.

Puntje van kritiek: het bouwt mij iets te snel op en gaat vervolgens nergens naartoe.
Zo op 60% zou ik wel even een rustpuntje willen ofzo.
 
Leuk dat iedereen er toch weer wat anders bij hoort,en nieuwe suggesties heeft. Input over opbouw e.d. is altijd welkom. Bedankt voor het luisteren allen
 
Lekker gruizig, lekker donker. Hier kun je echt in blijven hangen. Zeer sterke sounds en een mix die perfect past bij je opzet. Muzikaal mis ik wat inhoud maar technisch vind ik hem super.
 
Back
Top