Scarum - Relentless

Erg mooie klank en sfeer!! Het heeft nog iets nodig om de aandacht 6 minuten vast te houden.
 
Tja.. kan qua productie nog wat aan geschaafd worden, maar wel een mooi sfeertje. Het is wel een beetje 'loopy'.. zou mooi zijn als het meer als een nummer ging klinken, inplaats van tracks die aan en uit gezet worden.
 
Ik vind dit een prachtig stuk muziek zoals het is.
Voor mij hoeft er niks aan toegevoegd te worden, ik zou niet weten wat het beter maakt, je kan ook een track verneuken door er aan blijven te sleutelen.
Ik vind het een goeie track.:okdan:
 
Het is wel even iets anders dan ik van je gewend ben. Dus daardoor goed. Sfeertje is ook prima. Doet me ergens aan Tears For Fears denken. Don't ask :D. Maar ik moet ook meegaan in de opmerkingen over de duur van de track. Na ruim 4 minuten was het voor mij wel zo'n beetje klaar.- De track leek ook te gaan eindigen op dat punt. Dus toen er nog iets kwam, was ik wel aangenaam, verrast. Maar er werd niets nieuws meer aangeboden. Dus 6:09 kan op zich wel, maar dan wel met iets nieuws erin.

Waar heb je die hijgerige vocal vandaan gehaald?
 
Hey Marcus, lekker sferische track! Sterk begin, maar daarna zat ik wel de hele tijd ergens op te wachten. De opmerking over missende vocals is al best vaak gemaakt in deze contest, toch zou ik die opmerking nu voor het eerst zelf maken. Iets van een diepe mannen stem: Nick Cave, Yoy Division, Bauhaus etc. zou hier perfect op passen.
 
kan het een tijdje best pruimen, maar dan gaan de zware drums op mijn zenuwen werken. da's jammer, want je mixed er best wel lekkere geluiden overheen. had de helft minder lang moeten duren, denk ik, maar je titel had mij al moeten waarschuwen :D.
 
De elementen afzonderlijk kunnen mij wel bekoren, maar het arrangement is te saai en het duurt voor de beperkte inhoud echt een beetje lang.
Terwijl ik het forum doorblader, zit ik te luisteren en nu denk ik: "Is'tie nou nóg bezig? D'r is niet veel veranderd..."
 
Back
Top