Burp - L&H

gave sounds, maar als luister muziek te complex. Komt zoals eerder vermeld over als wat te veel freaken om het freaken, afhaak moment voor mij bij een 2e keer beluisteren is de tempo vertraging. Komt bij mij over als ik weet het even niet meer, laat ik simpelweg tempo maar drukken voor variatie...
 
Zo!! die snare kwam best hard binnen zeg!! :D Moets even een tandje terug qua volume..
Zeker voldoende variatie in deze track.. ook grappige timingsdingetjes en maatindeling veranderingen.. maar ik mis toch iets van een samenhang in harmonie..
Wel gave sounds verder maar voor mijn smaak ligt daar de nadruk een beetje teveel op. :)
 
Zo!! die snare kwam best hard binnen zeg!! :D Moets even een tandje terug qua volume..
Zeker voldoende variatie in deze track.. ook grappige timingsdingetjes en maatindeling veranderingen.. maar ik mis toch iets van een samenhang in harmonie..
Wel gave sounds verder maar voor mijn smaak ligt daar de nadruk een beetje teveel op. :)

Volgende keer zal ik er een waarschuwing bij doen :D
Dankje voor de complimenten (timing,sounds ed) en ja samenhang, dat is denk ik best iets persoonlijks.
 
Zo zie je maar dat je geen dure/vele spullen moet hebben om goede nummers te schrijven.Beste instrument is talent.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top