trigg - yuka

Kwaliteit, zoals altijd. En natuurlijk veel te kort. Ik wil dit 10 minuten achter elkaar kunnen horen (zonder op repeat te gaan). Originele beat, heerlijke sounds (hoewel ik me ook afvraag hoe het klinkt met een scheurende gitaar). Veel meer hoeft er volgens mij niet gezegd te worden.
 
Luisterde vanavond al in de trein, maar toen kon ik niet met mijn mobieltje inloggen...
Ja mooie muziek. Idd triphop achtig. Naar mijn mening niet te kort of te lang.
 
heerlijke track! heb er van genoten.. alles klopt!
 
Mooie track, relaxed en erg leuke sounds. Spannend, maar voor mij net niet spannend genoeg, had voor mij iets meer uptempo mogen gaan. Maar erg knap gemaakt!
 
Heel gaaaaff! Simpel maar doeltreffend, fijne opbouw, mooie overgangen en spanningsbogen, gave sounds, vooral de groove is fantastisch gemaakt. Een stem:)
 
Mmm, deze had ik nog niet gehoord. Beter laat dan...
Heerlijk gebalanceerd. Subtiel. Mooie compositie. Mooie compilatie van complementaire geluiden! Mee van de betere inzendingen en voor mij top 5.
('juiste' vocals hadden ook nog gemogen en misschien een heel sterke meerwaarde kunnen zijn)
 
Zo, nu nog wat waardering rondstrooien:

Algemeen: ik vind dit jaar veel te veel inzendingen erg goed en had wel 40 stemmen willen toekennen.
Meerdere keren onderling vergelijken hielp niet echt om dit aantal wat terug te brengen.
Maar er sprongen er wel steeds een paar tracks uit.
Dus besloot ik uiteindelijk om voor de contest, we zijn tenslotte op zoek naar de winnaar, alleen die 5 asociaal goede tracks een punt te geven (en nog wat zwaar ondergewaardeerde inzendingen).

De waardering voor de mooie muziek, soms opzwepend, soms om lekker weg te dromen, lekker voor in de auto, mooi voor een film, erg mooie synth geluidjes, etc. etc. doen we dan maar met mijn welgemeende waardering ;)

Jou 'score' in mijn lijst: 8,5 ++ +
Heerlijk dit om even alle stress van de dag te vergeten. En toch blijft het boeien.
 
Top track! Wat mij betreft de beste dit jaar, alles klopt! Weinig tijd om alle tracks te voorzien van commentaar, maar heb nog kunnen stemmen op de valreep ;-)
 
Back
Top