Very Important People

Op't einde dacht ik dat er een break aankwam maar het was gedaan, mocht iets langer duren en ik mis een climax bij dit nummer.
Dat gestutter mag hier en daar ook weg faden. Toch een goeie inzending hoor.:okdan:
 
Ik vind het een goede track en die imitatie piano ;) vind ik heel mooi, die hoor ik graag nog 'ns vaker van je.
Goeie combinatie met de snelle ritmetrack.
Op sommige momenten is de wobblebass wel erg druk en aanwezig, kwestie van smaak natuurlijk.
 
Die sample komt naar mijn smaak iets te vaak terug en het nummer eindigt nogal abrupt, maar ik vind 'm verder erg leuk.
Die piano komt vooral aan het einde goed tot z'n recht, middenin vind ik 'm iets misplaatst. Had wellicht een synthetisch laagje bij gekund.
Maar het techno-deel maakt het voor mij verder helemaal goed.
 
Dank voor de feedback! Het trackje is blijkbaar niet voor 1 mening vatbaar en dat bevalt me wel.. :koffie:
Ook valt het me best mee dat hij een aantal van jullie bevalt! :-)
 
ik vind dit simpelweg een goede track. mooi wat je doet in het laag. het valt me op dat de eerste keer dat de vocal sample langskomt, niet zo goed werkt, de 2e keer wel. vreemde ervaring. de track stopt iets te abrupt.

ik heb de track 2maal beluisterd. dat met die vocal sample blijft dezelfde vreemde ervaring, want als ie de eerste keer niet zou langskomen, heb ik het gevoel dat ie de 2e keer niet werken zou...

maar erg goed verder. roll and flame ons de kamer uit! stuiteren maar!
 
mooie track, heeft een fijne sfeer en vond het prettig om naar te luisteren.
 
Qua compositie weet mij dit prima te raken.. leuke geluiden ook. Het boeit ook prima met fx geluidsgrapjes..
Ik herken nog steeds de scepticsound in deze track.. alsmede mis ik een knallende, markante drum partij die er uit durft te springen.. (heb ik al eens vaker over gezeurd geloof ik :D) maar goed, dit is duidelijk jouw stijl :)
 
Dank voor jullie reacties! Interessant en leerzaam jullie feedback te lezen.
 
Back
Top