Seyor - Release

seyor

Jeroen van Dijk
Lid sinds
9 augustus 2018
Berichten
420
Locatie
Oss
Hierbij mijn eerste bijdrage aan de contest van 2018. Track gemaakt met ProLogic X, vocals zijn van Aigel via Fiverr
Gr.
Jeroen van Dijk (Seyor)

 
Fijne intro, subtiele piano, mooi akoestisch geluid voor de drums, die goed ruimtelijk geplaatst zijn voor de symfonische feel.
Als de zang begint, vind ik zang en bass sequence een beetje te luid en met de strings zitten de geluiden elkaar een beetje in de weg.
Arrangement zou iets spannender mogen, maar bevat voldoende opbouw om de aandacht erbij te houden.
Erg leuk gedaan, je zou denken dat er een hele band achter zit!
 
Ok! Zeer gevarieerd.. de juiste dynamiek in het arrangement op de juiste momenten.. :) Sterke track!!
 
Knap gemaakt, ook al is het niet echt een nummer dat ik meerdere keren zou beluisteren.
Maar dat is een kwestie van smaken verschillen.
 
Ja dit is toch een van de betere inzendingen dit jaar. Heerlijk sfeertje, goede wisselingen in dynamiek, en zit erg muzikaal in elkaar. Mooi man!
!
 
Goeie track hoor, bij 4.30 gaat die bass ook zo lekker lopen.
Prima balans in dynamiek en mooie mix, heel goed!
 
Voor mij zou de track perfect zijn geweest als deze in z'n geheel net zo ingetogen zou zijn als in het eerste deel. Los daarvan, mooie en best originele inzending.
 
Bedankt voor al het commentaar, aardig positief moet ik zeggen!
Jammer dat de zangeres haar zangkunsten niet meer aanbiedt, ze is teveel met haar carriere bezig. Ze drukt met haar kwaliteiten een behoorlijke stempel op het nummer, een geweldige stem vind ik.
Er zijn hier overigens erg sterke/goede nummers gepost. Vanavond er eens rustig voor gaan zitten :)
SmartBits nog bedankt voor het attenderen op dit forum/contest. Volgend jaar ben ik zeker van de partij!!
 
Tof en origineel! Enig klein advies: zouden de drums wat minder mogen "hakken" (met name die snare)?
 
Geen idee of het nu nog gelezen zal worden.
Ik heb donderdag of vrijdag mijn stemmen gegeven en zaterdag ging de contest 'op slot',.... op dat moment kon ik ook geen lovend commentaar meer geven.

Op mijn lijst scoorde je: 8,5 ++ +
Omdat je naar mijn mening te laag in het tussenklassement stond, heb ik je een stem gegeven.
Erg mooi intro, maar ik weet niet of ie zo goed bij de rest van de, ook erg mooie, track past.
 
Back
Top