MatthewLeBlom - SFContest

Geknokt tegen de deadline. Ik was eigenlijk voornemens dit jaar niet mee te doen maar kon dat niet verkroppen. :)
 
Heel dromerig.. mooi.. maar veel te kort. Waarom zo kort?
idd, minpunten! :D ;)

Mooie dromerige sound, met name de eerste minuut vind ik heel mooi, de break past er wat minder bij voor mijn gevoel. Als je dit luistert ben je echt even helemaal weg, perfecte chillout :okdan: pluspunten voor gebruik van 'echte' instrumenten, alles zelf gespeeld? bv mooie baslijn

enige puntje binnen de eerste minuut is dat de snare bijvoorbeeld wat naar voren mag, nu ligt alle percussie/drums ver naar achter
 
idd, minpunten! :D ;)

Mooie dromerige sound, met name de eerste minuut vind ik heel mooi, de break past er wat minder bij voor mijn gevoel. Als je dit luistert ben je echt even helemaal weg, perfecte chillout :okdan: pluspunten voor gebruik van 'echte' instrumenten, alles zelf gespeeld? bv mooie baslijn

enige puntje binnen de eerste minuut is dat de snare bijvoorbeeld wat naar voren mag, nu ligt alle percussie/drums ver naar achter

Thanx,
Alles zelf ingespeeld ja.
behalve de zang (uiteraard).
Dat zijn samples die aan elkaar zijn geplakt.

Ow crap:
Drums zijn natuurlijk ook samples.
 
Laatst gewijzigd:
Heb het afgespeeld met vertraging naar 4 minuten, dan is het nog dromeriger, maar ik viel niet in slaap :D
 
Zo die belletjes zijn wel vervelend hoog hier en daar.. lol. Wel mooi nummer verder!! Knap dat je het in korte tijd nog in elkaar hebt gedraaid!
 
Zo, Blommert, erg mooie snippet :)
Op een paar momenten in het lied klopt alles perfect en komt zang en bas en instrumentarium heel mooi samen en ontstaat er iets erg moois.

Big up!
 
Matt, dit klinkt dus helemaal goed! Gaaf sfeertje, mooie soundselectie. Een echte bass (lijkt 't) goede vocalen etc et. Jammer alleen van de kick en snare die vind ik wat dunnekes.
 
Fijn muziekje! Knap gemaakt. Vind het wel een beetje een random compositie en de mix ietsje wollig? Ik zou dr nog even aan sleutelen, heb het idee dat ie nog veel beter kan worden.
 
Back
Top