virkaz - Time's Up!

virkaz

Ouwe rot
Lid sinds
24 juli 2002
Berichten
4.063
Waar haal ik de tijd vandaan... Time's up! :D

 
Klinkt leuk.. zang zou inderdaad erg leuk zijn om er bij te doen, maar klinkt ook nu al prettig
 
Feel zit heel goed. Slepend. Jammer dat hier geen vocals opzitten want daarmee had je de oh zo nodige dramatiek kunnen toevoegen en had dit een toptrack kunnen zijn. Damn you !
 
Ey Bas, leuke track man!! Klinkt top!! Toch.. een extra variatie themaatje en iets langer had em nog net iets interessanter gemaakt naar mijn mening.. en misschien zang of een dikke lead hook.. maar de track op zich klinkt heel lekker.. :)
 
Ik kom hem even voor de 2de maal luisteren. Ja, krijg ik de midi-files, WAV-tracks en de drumsaples aub ? Top 5.
hmm italo... er zou goed een franse zangeres bij kunnen. Alizee?

goede productie, maar mist wat spannends er in

De vocals dus.
 
Gave sounds man! Die lead melodie is erg mooi gedaan. Alleen de drums vind ik wat te gewoontjes, en een beetje oubollige snare. Oh ja een vocaal zou het ook goed doen!
 
Bedankt allemaal! Ik had eigenlijk te weinig tijd zoals de titel al doet vermoeden, maar ik denk drop hem toch maar 8)

Qua vocals, tuurlijk, dat is een mooie toevoeging als het goed gedaan wordt maar lekker flauw: We zitten hier op een Synth Forum :dubbel:

Ik kom hem even voor de 2de maal luisteren. Ja, krijg ik de midi-files, WAV-tracks en de drumsaples aub ? Top 5.
De vocals dus.

Ik stuur je zo ff een PM. remix klinkt prima!

hmm italo... er zou goed een franse zangeres bij kunnen. Alizee?

Thanks, heb je haar nummer voor me? :D

Gave sounds man! Die lead melodie is erg mooi gedaan. Alleen de drums vind ik wat te gewoontjes, en een beetje oubollige snare. Oh ja een vocaal zou het ook goed doen!

Thanks! De drums zijn samples met wat verb. Niet te veel aandacht aan besteed, maar 't werkt wel in deze track vind ik. Wat voor snare denk jij aan? Heb je een YT vb bijv?

Ey Bas, leuke track man!! Klinkt top!! Toch.. een extra variatie themaatje en iets langer had em nog net iets interessanter gemaakt naar mijn mening.. en misschien zang of een dikke lead hook.. maar de track op zich klinkt heel lekker.. :)

Thanks! klopt man. Time's up! Lekker eens ff verder aan sleutelen als ik meer tijd heb.

Bedankt voor het luisteren allemaal. Jullie inzendingen ga ik uiteraard ook ff luisteren zodra ik.... idd meer tijd heb ;-)
 
geslaagde manier om gate/ducking effect een feel aan een plaat mee te geven. Gewoon lekkere track
 
Leuk :okdan:
eh, (niet om te zeuren maar dit kwam in mij op) *** vindt het echt een leuke track/basis

150 bpm, vrouwelijke vocaal, klein beetje meer variatie in melodie en natuurlijk dan veel langer en dan knetter hard draaien op een groot trance feest lijkt me wel wat :D :okdan:
 
Back
Top