RFB - End titles

RFB

Ouwe rot
Lid sinds
15 februari 2004
Berichten
732
Locatie
Kockengen
Dag SF collega's!

Ook ik ben, op de valreep, weer van de partij. Erg weinig tijd dit jaar, dus een 'oude' track afgestoft en opgepoetst. Het stuk heet 'End titles' en het zat (in een andere vorm) in de 'aftiteling' van een korte (ong. 3 min) film waar ik de muziek bij mocht maken. Gemaakt in München, tijdens het Kaliber35 Korte Film Festival, samen met vriend en filmmaker Robin Weijers. 35 uur de tijd om een film te bedenken, het script te schrijven, op te nemen, in elkaar te zetten... en de muziek er bij verzinnen. Geweldig om te doen, maar wat een stress... Enfin. Veel luisterplezier!

.... en een mooi 2018 alvast!

En dan nu .... op vakantie!

RFB

 
Mooi hoor.. zit goed in elkaar, mist alleen een beetje sprankeling in de mix..
 
"piano" was my first love. is zoet, maar ik weet niet bij welke film de muziek is gemaakt, dus mss past de muziek wel perfect. qua productie helemaal niks op aan te merken en ik vind het knap dat je dit onder die tijdsdruk hebt gemaakt. komt op mijn stemlijstje.
 
Helemaal men ding niet maar ik vind het wel goed gemaakt en prima passen bij een aftiteling.
 
Dank allen!

Nu ik hem weer beluister, mis ik ook de sprankeling en is het laag wel erg heftig. Enfin, ik kan wel wat met de kritiek! Altijd welkom! Vandaag neem ik de tijd om de eerste 'hap' inzendingen te gaan beluisteren. Ik wil ze allemaal horen! Oliebolletje erbij....

Oh ja, voor de film (nou ja, filmpje) waar het allemaal vandaan komt: Little Man. Google op KALIBER35 Kinosportcup 2013: Little Man

Krijg bijna weer stress...

Mooie avond alvast!

RFB
 
Het doet me een beetje aan de jaren tachtig denken dit, maar ik kan de enigste zijn die dat heeft. Wauw, wat een mooie track! Een track die hoog moet eindigen wat mij betreft.
 
Eigenlijk is alles al wel gezegd. Pakte gelijk mijn interesse in het intro. Het overweldigende laag neemt de aandacht weg van de mooie piano compositie.
 
Dank! Ja, dat laag, dat hoor ik vaker... Toch iets aan gaan doen. Sub addiction? Heb je daar praatgroepjes voor? Iets voor SF?
 
Back
Top