Fles - New Model dub

Klinkt heel pro inderdaad.. mooi gemaakt!
 
Nice track. De baspartij klinkt wel wat lief. Misschien had er nog een organ bubble in gemogen en wat meer FX, bliepjes, zo nu en dan lange reverb op de snare...
 
Tof gedaan. Ik vind het qua mix wat te veel smile ofzo. Mis wat midlaag en vind het hoog wat te. Maar goed, verder heel vet ook al ben ik geen dub-man. Lekkere feel.
 
Bedankt allemaal voor het luisteren en het geven van commentaar! :okdan:

Tof gedaan. Ik vind het qua mix wat te veel smile ofzo. Mis wat midlaag en vind het hoog wat te. Maar goed, verder heel vet ook al ben ik geen dub-man. Lekkere feel.

Nu ik m zelf terugluister ben ik het zeker met je eens.
Track is volledig gemaakt en gemixt met headphones op laptop, icm met de beperkte aandacht aan afwerking verklaart dat het wel denk ik. :D Heb momementeel geen studio. Meeste gear al 2 jaar in opslag en sindsdien druk met het compleet renoveren van m’n oude boerderij. Dus ja, straks weer wel een hele mooie studio, met uitzicht...
Deze track was even een tussendoortje om toch weer ff bezig te zijn met muziek.
 
Right Ya!!! , als dub liefhebber kan ik zeggen dat ik onder de indruk ben, vooral van hoe je de drums hebt gemaakt en hoe het klinkt, respect!
 
Ik mis ook een beetje vocals, en wat instrumentarium hier en daar. Orgeltje of zo. Funky synth-lijntje. Maar als basis klinkt het prima verder.
 
Bedankt allemaal voor het luisteren en het geven van commentaar! :okdan:



Nu ik m zelf terugluister ben ik het zeker met je eens.
Track is volledig gemaakt en gemixt met headphones op laptop, icm met de beperkte aandacht aan afwerking verklaart dat het wel denk ik. :D Heb momementeel geen studio. Meeste gear al 2 jaar in opslag en sindsdien druk met het compleet renoveren van m’n oude boerderij. Dus ja, straks weer wel een hele mooie studio, met uitzicht...
Deze track was even een tussendoortje om toch weer ff bezig te zijn met muziek.

Geez, netjes zeg. En lekker (voor)uitzicht!
 
Back
Top