anoniempje - I am the Autist

anoniempje

hobby knooier
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
4.873
Mijn inzending,

Een track met positieve klanken voor de donkere dagen.

 
De beuk erin... +1 Ik zou wel 'ns een stukje aggrotech/harsh EBM/hellectro, iets in die sferen, van jouw hand willen horen...
 
Ok hier heb ik wat amfetamine voor nodig denk ik. 2 minuten verder en ik heb geen idee hoe ik de overige 3 minuten door moet komen. Ik zal wel oud worden ;)
 
Wow! Snoei- en snoeiharde 1993 gabber uit de tijd dat die vervelende happy hardcore nog niet bestond. Kop kaalscheren en hakken. H.A.K.K.E.N zeg ik je! Geloof het of niet: ik kan dit soort harde muziek wel waarderen. In z'n genre goed gedaan: afwisselende track. :)
 
Hardcore kan mooi zijn, mits het op een logsiche manier gemaakt is (opbouw/climax/enzo). Dat is wat ik mis aan deze track. Of was dat de bedoeling?
 
Nou het mag van mij altijd wel doorbeuken, die break>trance>kick>break>trance>aanstekers in de lucht>kick> track afgelopen hardcore houd ik niet zo van. Maar ik kan mij best voorstellen dat je dit niks vindt, en de geijkte opbouw zal het ook niet zijn denk ik. Maar wel erg leuk om te doen.
 
Nou het mag van mij altijd wel doorbeuken, die break>trance>kick>break>trance>aanstekers in de lucht>kick> track afgelopen hardcore houd ik niet zo van. Maar ik kan mij best voorstellen dat je dit niks vindt, en de geijkte opbouw zal het ook niet zijn denk ik. Maar wel erg leuk om te doen.

Ja, precies, was dus gewoon je bedoeling, een recht toe recht aan track. Als je bijvoorbeeld deze klassieker luistert, hoor je eerst een intro waarmee de opbouw je steeds dieper het nummer intrekt etc... Maar ja, we zitten ook niet op een pro level natuurlijk:D Moet wel leuk blijven.

Neophyte - Hardcore To Da Bone
 
Fijn dat de typische Nederlandse sound ook vertegenwoordigd is, experts in kickdrums zijn we hah. Klinkt wel erg als software en de samenhang mag verbeterd worden mijn inziens. Respect.
 
... Neophyte - Hardcore To Da Bone ... Als je bijvoorbeeld deze klassieker luistert, hoor je eerst een intro waarmee de opbouw je steeds dieper het nummer intrekt etc... Maar ja, we zitten ook niet op een pro level natuurlijk

Het zal wel dat die blijkbaar op een pro level zit, maar het roept bij mij bar weinig emotie op. Het nummer van Anoniempje wel degelijk, dit rechtstreeks-uit-de-tenen beuken, rauw en tegelijkertijd met stijl. Wat nou dat het geen geijkte structuur heeft, soms is buiten de lijntjes kleuren precies wat muziek goede muziek maakt. Muziek die iets met je doet, en dat doet deze met bakken, op welke manier dan ook. :D En dan heb ik het nog niet eens over het originele thema gehad... Er zijn andere goede nummers in deze contest, maar eigenlijk zou deze wat mij betreft mogen winnen om bovenstaande redenen. Voor mij is het al een klassieker! :okdan:
 
#@!>ç/§#@%`*£ = niet mijn voorkeur qua genre maar VET !!
 
Laatst gewijzigd:
Zet deze mp3 aan.. :dubbel:Ik blij dat ik niet net kamillethee aan het drinken was.:D Dit is Moby op amfetamientjes. Blijf het te gek vinden hoe makers van deze muziek style een kickdrum bijna tot een gemuteerde pitbull kunnen transformeren.
Desondanks het niet mijn genre is kan ik m zeker wel waarderen.
 
Back
Top