Tralalaika: Apocalypse

Tralalaika

Tralala
Lid sinds
20 januari 2016
Berichten
102
Locatie
Amsterdam
Ik twijfelde tussen gelikte amerikaanse jaren 80 pop met Steve Winwood invloeden en een soort horror opera duet met sopraan en tenor. Het is dat laatste geworden.

 
Last edited by a moderator:
Beetje burgerlijke muziek ;) Mooi gemaakt en bedacht.. er zijn toch een aantal zeer creatieve geesten hier op SF!
 
Ja, het was erg goed tot je op het laatst die drum erin gooit. Waarom nou ? Die is totaal overbodig geweest. Maar allez, 't is je vergeven. Nu op zoek naar een kunstig toneelstuk waar deze track perfect bij past !
 
Ja, het was erg goed tot je op het laatst die drum erin gooit. Waarom nou ? Die is totaal overbodig geweest. Maar allez, 't is je vergeven. Nu op zoek naar een kunstig toneelstuk waar deze track perfect bij past !

Ja, jammer van die drums. Ik dacht te eindigen met wat 'geruststellende' structuur (zie de opmerking van 1V/oct).
 
Gedurfd en bijzonder, dat zijn de eerste bewoordingen die bij mij opkomen :D. Wel leuk geproduceerd!
 
Zou goed passen in een scene van een oude Dracula movie, ik vind het eerder wat soundscaping hebben ook al zitten er vocals in.
 
ow goed zeg! vanaf het begin eigenlijk pijnig je of terg je je luisteraar en dan.. op 3:20 ga je toch inwilligen... geniaal hoe je de twee uitersten aan elkaar knoopt... Coole out of the box. Weg met de kaders, muziek is nu, muzikant bepaalt, luisteren zul je, publiek!
*VOTE*
 
Back
Top