planeetmkv - diefstal van het vuur

planeetmkv

Ingeburgerd
Lid sinds
19 februari 2014
Berichten
49
Locatie
Berlijn
Hoi, hierbij mijn track voor de contest 2017. Gr

 
Last edited by a moderator:
Dit gaat een beetje de kant van een soundscape op he? Wel mooie combinatie van sounds iig.. Interessant nummer :)
 
Iemand zei het al, er zijn veel creatieve musici op het forum en dit jaar heb ik nog geen verkeerde muziek gehoord, dit is ook weer een juweeltje...
 
De eerste twee minuten vond ik echt heel mooi. Daarna was het zoals eerder door anderen opgemerkt een herhaling van zetten. Misschien was het mooi geweest om het ritme vanaf dat moment iets te wijzigen, nieuwe sounds te introduceren en even van toonaard te wisselen om later weer terug te komen op het hoofdthema.
 
ik weet niet of prometheus door dit nummer getroost kan worden, wanneer elke dag zijn lever wordt weggevreten (door een adelaar, herinner ik me dat goed), als straf, voor de diefstal van het vuur...
ik heb geen last van de herhaling, het heeft een geheel eigen karakter en kracht. mooi, hoor. tot het einde sterk.
 
Hier gebeurt voor mijn smaak te weinig… Het spijt me. Sounds zijn ook niet bijzonder genoeg om er lang naar te luisteren....
 
Zoals anderen als zeggen, te weinig afwisseling/spanning in je sequence.
Terwijl die extraterrestial sounds er doorheen het wel leuk doen vind ik
 
Voor de afwisseling wil ik nog aandragen dat wat afwisseling wel fijn zou zijn.
 
dank voor de feedback allemaal! meer afwisseling, duidelijk verhaal :-) track is gemaakt met een miniak en hihatje met een ms20mini.
 
Back
Top