1V/oct - Fire, Ashes and Bent Steel

Ik vind hem prachtig. Jij maakt toch ook wel steeds originele tracks he. Bush ligt goed in de mix. Ik zat net te denken "wat gaaf zou zijn, is een gitaar die er doorheen komt snijden", en ik word op m'n wenken bediend. Ik hoor niets wat ik anders zou doen of dat voor verbetering vatbaar is (naar mijn bescheiden mening). Dit klopt gewoon. Helemaal goed. En ik hoop dat deze track heel hoog gaat eindigen.
 
Je blijft me elk jaar verbazen! Nu ook weer gewoon simpele, maar doeltreffende synth-muziek en je weet bij mij toch altijd zo'n lekkere retro/vintage synth-snaar te raken. Topper :okdan:
 
Je blijft me elk jaar verbazen! Nu ook weer gewoon simpele, maar doeltreffende synth-muziek en je weet bij mij toch altijd zo'n lekkere retro/vintage synth-snaar te raken. Topper :okdan:
Dank voor deze mooie woorden! Het is altijd fijn om een goede diagnose van de dokter te krijgen.

Je blijft me elk jaar verbazen! Nu ook weer gewoon simpele, maar doeltreffende synth-muziek en je weet bij mij toch altijd zo'n lekkere retro/vintage synth-snaar te raken. Topper :okdan:
Dank! Hopelijk lukt me dat volgend jaar ook weer.
 
Lekker politieke lading, goede sample / vocal! Het was geen verloren tijd die ik aan het luisteren besteed heb!
 
Ik moet zeggen dat je die speech heel goed in je nummer hebt gemixt want het was prima luisteren.
Lekkere sequence ook en als je dan ook nog met een zelfgemaakte modular aan de gang bent in dit nummer dan kan ik je alleen maar een compliment geven.
Ik vond net als dr Bob die gitaar het heel goed doen en je had wel iets meer solo's erdoor heen mogen doen, krijgt het nog een wat meer dramatisch karakter heb ik zo het idee.
Ik denk als je dit op youtube zet met een pakkende titel dat je kans hebt dat je heel wat hits krijgt, probeer 't eens zou ik zeggen.
 
Lekker politieke lading, goede sample / vocal! Het was geen verloren tijd die ik aan het luisteren besteed heb!
Dank!
Geen idee wat ik hier van moet vinden, sorry.
Dan zou ik zeggen dat je het gewoon maar mooi moet vinden. :P
Ik moet zeggen dat je die speech heel goed in je nummer hebt gemixt want het was prima luisteren.
Lekkere sequence ook en als je dan ook nog met een zelfgemaakte modular aan de gang bent in dit nummer dan kan ik je alleen maar een compliment geven.
Ik vond net als dr Bob die gitaar het heel goed doen en je had wel iets meer solo's erdoor heen mogen doen, krijgt het nog een wat meer dramatisch karakter heb ik zo het idee.
Ja achteraf vind ik ook dat er nog wel 1 of 2 keer zo'n toon doorheen had mogen snijden, maar toen ik bezig was dacht ik: niet te vaak anders gaat het vervelen.
Ik denk als je dit op youtube zet met een pakkende titel dat je kans hebt dat je heel wat hits krijgt, probeer 't eens zou ik zeggen.
Hmmm, misschien wel een goed idee, met wat apocalyptische beelden erbij.

Dank voor de complimenten!
 
Je blijft me elk jaar verbazen!
En mij. Ook wel fijn dat je het dit jaar over een andere boeg gooit. :okdan:
Het eind is een beetje plotseling. Tja, en die speech is er heel mooi ingepast maar inhoudelijk vind ik het niet zo'n sterke combinatie.
 
hehe geinig
ik begrijp alleen niet helemaal hoe ik moet interpreteren
 
In het kader van even geen vokalen werkt dit prima.. maar het is altijd wel wat beladen met zo een personality.. maar..
Ik heb geluisterd en het is muzikaal zeer prettig.. mooi ook met de gitaren en de ebow .. god bless ya!!
:)
 
o stemmen natuurlijk, dat was het ja :D ok dan
Ja zo! :okdan:
In het kader van even geen vokalen werkt dit prima.. maar het is altijd wel wat beladen met zo een personality.. maar..
Ik heb geluisterd en het is muzikaal zeer prettig.. mooi ook met de gitaren en de ebow .. god bless ya!!
:)

Dankjewel! Met zo'n ebow spelen is best moeilijk, voor je het weet snerpt ie er veels te hard doorheen. Dat komt misschien ook omdat ie zelfgemaakt is en dus niet helemaal is zoals het hoort.
 
Back
Top