John E Mitchell - Sample

John E Mitchell

Stamgast
Lid sinds
23 Maart 2016
Berichten
128
Bij deze onze inzending voor de contest (Pinch Hitters)

 
Last edited by a moderator:
Humor in een dance track.. zalig. Origineel, vermoedelijk heel dansbaar voor de moderne jeugd (als 51-jarige zie ik deze track voor mij op de dansvloer niet echt meer zitten ;-)
 
Ok heel knap gemaakt.. alleen snap ik die opbouw niet naar een beat waarbij mijn eerste gedachte is: 'Zo ff lekker zitten'. Is het de bedoeling dat je hier op gaat dansen? Anyway generatiekloof denkik.

Die bas vind ik ook wat flatulent klinken.. denk dat ik er een ander geluid voor zou kiezen ;)
 
Dank voor de reacties.

En ik snap dat mensen dit niet voor zich zien op een dansvloer, dat had ik zelf in 2007 met dubstep ook, raar halftempo-gedoe...tot ik uiteindelijk op een party belandde en iedereen kapot losging.
Tegenwoordig is bijna de gehele charts op halftempo gebaseerd..
 
Heel gaaf! Ik had alleen de bass nog een tikkeltje harder derin gezet, maar verder, ook al is het niet echt mijn ding, toch heel vet. Kanshebber denk ik.
 
Ik hoor toffe dingen en er zit een hoop creativiteit in. De opbouw in het begin is ook goed gedaan, maar dan valt hij niet zo hard als het zou kunnen. Ik heb er even kort een nummer van Yellow Claw naast gelegd en dat is allemaal net wat dreigender en harder. Maar dat zit hem misschien ook de productie. Maar zeker een originele en geslaagde inzending :okdan:
 
Heerlijk! komt iets te laat opgang. Knap gedaan, alles in the box?
 
Zo, loudness! Moest even de boel wat zachter zetten. Ja een dikke vette sound kan je wel neerzetten met een minimaal aantal tracks, netjes. Vind de track verder wel erg leeg.
 
Bombario; ik denk niet dat je het moet vergelijken met YC, net als in elke hoek van electronische muziek heb je ook aan deze kant verschillende stijlen.
Dit is inderdaad een stuk opener en zoals anoniempje zegt leger maar dat is wel degelijk bewust.

Enzo; Yes.
 
Back
Top