murw - bounce

Ja mooi gemaakt.. Ik zou dit nooit kunnen.. heb er denk ik het geduld en de visie niet voor om op zo'n manier muziek te gaan maken en editen. Ik zou niet weten waar ik beginnen moest..lol.. Knap gemaakt :)
 
Goeiedag zeg! Dit is vet en rete origineel. Wat mij betreft gaat deze hoog eindigen (maar gelukkig heb ik het niet voor het zeggen :)). Bijzonder, mooi, vernieuwend, en heel knap gemaakt. Wil je nog meer superlatieven?
 
Heel tof./ Voor mij moeten de drums echt meer er uit springen voor deze stijl maar dat is alles wat ik kan bedenken...
 
ben niet zo van de gepitchte stemmetjes muziek maar bij deze track stoort het me godzijdank niet! dank hiervoor. Lekkere track, goeie wissels niet te voorspelbaar.
 
Dik heur qua idee. De drums iets dikker derop en 't was voor mij perfect, maar poeh, wat een magistraal stukje werk!
 
Ontzettend knap gemaakt, met veel mooie stukken er tussen. Tof gedaan hoor. Ik zou het alleen niet zo snel zelf opzetten ;).
 
Tsjonge, goed zeg dit. De eerste 10 seconden zetten me een beetje op het verkeerde been ('irritant' geluidje) maar daarna wordt het heel gaaf. Goeie timing, heel goede productie en ook nog eens origineel.
 
Knappe track hoor.
De eerste 45 seconden dacht ik even van is dit het maar daarna een hele verrassende track, creatief ook!
Ik vind ook de vocals erg goed gedaan.
Knappe mix zo bij elkaar en strakke timing.
Prima track!
 
Zo lekker creatief en niet te zuinig met editing. Zo te horen je eigen edits en niet een glitch vst, netjes gedaan!
 
Back
Top