Dozart - The Jolly Scene of Freakyness

Man man man, freaky all over. Niet echt mijn ding, moet dus ook eerlijk bekennen dat ik op een gegeven moment een paar stukjes geskipt heb. Maar zoals eerder gezegd het plezier spat uit de speakers.
 
Zeaudefleauw!
Het mooie van dit soort nummers vind ik het feit dat bijna niks repeteert.
Dat je na elke bocht weer een compleet nieuw landschap krijgt voorgeschoteld
En toch klopt het geheel :okdan:
 
Ja helemaal goed, bij de titel had ik al zoiets van wat gaat dit worden en het heeft m'n stoutste verwachtingen overtroffen!
Wat een creativiteit wordt hier tentoon gespreid zeg en het mooie is dat terwijl er zoveel inzit dat het echt een goed geheel is.
Hier hoor ik iemand die kan lezen en schrijven met z'n daw en instrumentarium.
ik heb nu 70 % van de tracks beluisterd maar dit is echt van een geweldig niveau, super man!
Wat je in het dagelijks leven doet weet ik niet maar dit talent verdient het om in deze wereld gehoord te worden.
Hier gaat absoluut een stem naar toe.
 
Lekker spannend intro, was gelijk geboeid. Daarna gaat het alle kanten op (ben er nog niet uit of ik dat positief of negatief vind ;)), en alhoewel het niet helemaal mijn ding is vind ik het goed gemaakt. Mix klinkt mooi open trouwens.
 
Hartstikke bedankt voor de mooie reacties! Doet me goed het te lezen. :okdan: :)
 
Heel avontuur dit, zoals SlaveoftheWave doet mij dit ook aan Shpongle denken.
Qua originaliteit zit je helemaal bovenaan in deze contest vind ik.
 
Zoooo!!!! Dit is echt gaaf haha, heel knap wat je er allemaal in weet te stoppen zonder dat het vloekt met elkaar!
 
Heel avontuur dit, zoals SlaveoftheWave doet mij dit ook aan Shpongle denken.
Qua originaliteit zit je helemaal bovenaan in deze contest vind ik.

Sphongle is absoluut een grote inspiratiebron voor mijn muziek. :)
 
1 schop. Stem op deze song! Stem erop u allen!

:beard:
 
Leuk gedaan, mooi hoge frequenties hier
 
sluit mij bij Innisten aan, ga het echter niet nog een keer luisteren
 
Goed werk!! impressive.. :mega: Mooie details in het hoog van de mix.. hele mix is sowieso ontzettend goed verzorgd!! :)
 
Dank u allen voor het stemmen. 15e plek van de 83 deelnemers. Dat had toch wel slechter gekund. :)
 
Back
Top