fas55 - Untitled

Lekker geluid, goede mix, klinkt lekker vol en ja ik kan er niks mee maar goed gedaan!
 
Ik zie best wel veel nu dat de reacties positief zijn. Maar het valt me wel op dat er niks mee is of dat er niks mee gevoeld wordt. In ieder geval wordt er toch geluisterd waarvoor mijn waardering. Het gaat mij om het muzikale en een invulling aan een a capella waarin ik mijn interpretatie aan heb gegeven. Dat dit gewaardeerd word wil ik iedereen die hier op gereageerd heeft toch bedanken.
 
Hoor (voor mij) een oosterbuur zingen, muziek doet weer Grieks aan imo, hoog Eurovisie gehalte...
Is in mijn optiek heel mooi in elkaar gezet (ook niet het makkelijkste ivm de bijgeluiden)
Netjes :okdan:
 
Haha vind dit zo mooi anders dan de rest dat ik 'm alleen daar al een stem om geef! :D Echt een beetje songfestival ja. En dat zit dan ook gewoon puik in elkaar. De vocal vind ik ook mooi zo.
Goed gedaan!
 
Hoi beste Dozart: dank je wel voor de reactie en uiteraard je stem.
Hermax, dat je nu fan bent doet me gewoon veel plezier, en bedankt voor je commentaar
groeten
Frans
 
muziekaal uitstekend , stem is prachtig en een Emerson Lake and Palmer synthje er doorheen
multi culti projectje ;-) Vond het leuk om naar te luisteren om te vernemen wat er nog zal komen.
Niet mijn genre maar het heeft zeker kwaliteit.
 
ha.. lekker.. een compositie, een verhaal en zang :mega:
Ik zou de muziek weleens willen horen die origineel bij de zang hoort. :)

Goed uitgewerkt iig!! :mega:
 
Ha.. thanx.. :) Het ziet er idd wel een beetje nep uit.. maar de beeld en geluid lopen op de video ook een beetje ver uit elkaar.. slecht gesynchroniseerd zeg maar.. maar ze kan zeker mooi zingen. :)
 
Back
Top