speen - model two

Heb dat tik-tik-tik-tik ritme graag. Trage pad swell, jazeker. HH @ 01:00, sure thing. En nog eens @ 02:00. Smooth. Tegen 02:30 begint de spanning nogal ondraaglijk te worden.. wanneer gebeurt het? 03:00? Nee, nog niet! ;-)
 
Mooie geluiden, lekkere beat, maar het lijkt iets te beloven wat nooit gebeurd.. je verwacht dat het nummer ergens los gaat. Het blijft als een intro klinken. Zal wel 1 of ander genre zijn dat ik niet begrijp, maar ik vindt het toch jammer. ;)
 
Ook hier geld, ik hoop dat meer mensen het gaan luisteren en ik denk dat dit een goed nummer is als eerste op een album ;)
 
Ik ben het wel met payt eens... het lijkt een beetje een heel lange intro voor iets dat niet gebeurt. Jammer, want er zit wel potentie in.
 
Het begin vind ik super, juist vanwege die subtiele verschillen in de sound die je gebruikt. Daarna vind ik de pads niet zo passen, die had ik wat bewerkt met een LPF en er nog wat boven opgelegd qua melodie ;-)

Enfin, het lijkt alsof het niet los komt. Heeft zeker potentie dit.
 
Gewoon ouderwetse 4x4 zonder te veel moeilijk doen. goed dus. Kan me wel een beetje vinden in de opmerkingen hierboven maar een juiste DJ kan deze plaat wel verwerken in een setje en dan is een plaat die ruimte over laat juist heel fijn.
 
Ik vind de track eigenlijk te mooi voor de beat die eronder zit. Ik hoor prachtige pads weer veel beweging in zit. basje is lekker, Belletje/dingetje is prettig. En dan een standaard house beat met clap en delay? Volgens mij trek je de track naar een ander level als je met die beats iets intelligents doet. Rest is namelijk erg lekker.
 
Heerlijk, zou nog beter zijn met climax een hoogtepunt erin, en een moment of 2 waar je de beat even weglaat.
Op het einde zou ik ook niet abrupt stoppen maar de beat eerder laten uitdoven en de rest van de klanken nog even laten door spelen om erna ook in de verte te verdwijnen.
Vet nummer hoor!
 
mij stoort die niet-ingeloste verwachting niet, het nummer komt en gaat, op een vriendelijke manier. mss zijn we al te veel geconditioneerd door de dj's die op een set eindeloos het hoogtepunt rekken en dan uiteindelijk, als een koekje voor de hond, de beloning in de vorm van een climax geven... deze track komt op mijn lijstje.
 
ik had de korte noten door een uitzinnige tapedelay laten uitbreken. Verder prima onderhoudend, de DJ weet dit te gebruiken.
 
Mooie opbouw en vooral als de pad en de claps erin komen.
Het is gewoon een lekker doorgaande beat en eigenlijk vind ik 'm wel tof omdat je toch op sommige momenten net weer een beetje rust inbouwt en dan weer verder gaat.
Prettig luisterbaar dit in ieder geval.
 
Ik vind dit een hele mooie track. Het 'niet inlossen' van een belofte voel ik inderdaad ook niet zo. Eerder dat je gegrepen wordt en meegesleurd, dan weer tot rust kunt komen, om langzaam weer gepakt te worden en weer meegesleurd. De spanning blijft herhalen, zonder een moment te vervelen,.... al die tijd.
na ja,.... na een minuutje of zeven duurt het einde me wel wat lang. Die had van mij daar mogen stoppen.... stilte....stilte.... laatste piew piew. Blijft ie lekker onheilspellend.
 
Back
Top