Arv - Pod room

Prachtig!
Ik zit met m’n gedachte meteen in een openingsscène van een willekeurige jaren 80 blockbuster. :okdan:
Het klinkt allemaal zeer verzorgd en qua variatie ook mooi gedaan. Als ik iets moet noemen is het dat dit type track wel gebaat is met wat meer virtuozer spel, dus een vette synthsolo erin om het allemaal nog wat extra aan te dikken. Anyway... mijn stem heb je.
 
Klinkt goed, alleen die lead is wel wat houterig.

verder een paar mooie geluiden gebruikt die de boel een mooie 'drive' geven. BIj 3:41 (en daarna nog een paar x) gaat er wel iets fout ;) Of was dat opzet?
 
7
0
7
(toch?) :)

Lekker sfeertje.. :mega:
Kreeg wel een beetje n Axel F gevoel toen de lead erin kwam.. maar zeker een complete en goede song..

Ik ga eindigen met niets te zeggen over het eind :D (want ik hou zelf ook wel van die markante endings :))
 
Dikke sounds. Goede drums ook, maar ik mis iets wat het coherent maakt... scuzi
 
Leuke track, Arv, deze draai ik al 'n tijdje met plezier op m'n stationnetje :) Ben dus wat bevooroordeeld hier haha.
 
Helemaal mijn ding, 2 keer genoten. Ergerde me enkel 2e keer in de hats op 't einde.
 
Basje is heerlijk en neemt me mee terug in de tijd. Potentieel een prima trackje. Ik mis in dit geval, net als virkaz en bijlevel, wel wat samenhang in je track. Hij is goed te doen, maar ik heb ook betere nummers van je gehoord.
 
Lead vind ik niet zo, de rest wel degelijk!
Heerlijk basje lekkere retrofeel, had wat meer in elkaar geschoven mogen worden.
Kortom; ik heb weinig toe te voegen aan de vorige commentaren :D
 
Lekkere retro feel! Begint interessant, maar rond 1:20 vind ik de herhaling niet meer boeiend. Met nog wat meer laagjes en andere soort afwisseling zou het nog een stuk interessanter worden voor mij als luisteraar.
Overigens heb ik het idee dat de bas en de synthpad t.o.v. elkaar af en toe net even out-of-tune zijn (en dan doel ik niet op het kleine hikje aan het einde van de loop van de pad); in het intro vind ik het net ff te storend.
 
oe lekkere bassgeluid/basssynth, lekker wijde mix, met goede plaatsing.
heeft zeker een jaren '80 feel (van de vorige eeuw, hee, haha).
die kick zit er lekker in zeg.
geniet wel van deze track. soms verrassende elementen.
mooie geluiden.
 
Laatst gewijzigd:
Lekker retro, zitten leuke elementen in maar net als een aantal anderen al hebben opgemerkt mis ik iets (maar weet niet wat)
Zeker niet slecht dus.
 
Back
Top