soul c - hulde aan het synthforum ;)

Soul C

gecalibreerde soul augurk
Lid sinds
21 december 2006
Berichten
1.770
Locatie
amsterdam
ik ben niet zo goed in het bedenken van titels voor mijn tunes ;)

toen ik de oogst van het afgelopen jaar ging terugluisteren kwam ik deze tegen , ik weet nog dat ik met veel plezier aan dit nummer heb gewerkt vandaar dat ik m gekozen heb voor de jaarlijkse contest.

qua synthese doet er van alles mee : digitaal, analoog, substractief, additief, FM en ik dacht ook sample

anyway dank voor het luisteren , plezier met de contest , fijne feestdagen gewenst en een synthrijk 2018 ! :okdan:

 
Reindeer Dreams misschien een leuke titel, het ritme doet me wel aan het huppelen denken van deze dieren :D
 
Klinkt mooi. Het is eigenlijk meer een soundscape met een beat he. Grappige bubbelgeluidjes ook :) Heb er met plezier naar geluisterd!
 
Ik vind het een lekker stukkie muziek. Op mijn koptelefoon zit er wel heel veel links, waardoor het vrij vermoeiend luisteren is. En de bas is m.i iets te zwaar.... net als wat ik altijd te horen krijg... Maar, prima hoor!
 
Bouwt heerlijk op.. fijne sounds.. en sfeer!! :mega: Vote van mij :)
Werk je nog steeds met de RS7000? Ik probeer de mijne nu te combineren met andere sequencers/elek-
tribes-/trons, synths en andere drumdozen.. en wordt afentoe kierewiet van hoe midi te mergen/routen.. :D Maar als het eenmaal draait is het een topapparaat :mega:
 
super bedankt allemaal voor jullie zeer bruikbaar commentaar :halleluja
inmiddels beschik ik over betere afluistering en heb de bas en kicks een paar tandjes teruggedraaid , ook dat de mix naar links hangt is scherp opgemerkt, dank!

thanks Patrick, idd is de rs7000 nog altijd het hart van mijn (DAW vrije) setup, ik vind m nog steeds fantastisch en ontdek ook nog steeds wel eens nieuwe mogelijkheden. ik gebruik ook een merger maar alle controllers enz zitten in serie voor de rs7000, werkt
prima over het algemeen. ik heb zo'n ouwe kawai rackmerger en alle drummachines hangen aan een midi verdeelkastje/versterker zodat ze gelijktijdig geklokt worden.

ik heb helaas weinig "tijd" gehad de afgelopen maand, maar vandaag is het gelukt om alle inzendingen te beluisteren en punten uit te delen ..een prettige dagtaak aan gehad ;) ik zal mijn best doen om op zijn minst degenen die op mijn tune gereageerd hebben ook van commentaar te voorzien , ik hoop dat dat nog mag na de sluitingstermijn , want ik moet nu de deur uit en ben voor middernacht nog niet terug vandaar :P

hartelijk dank allemaal !
soul c
 
Back
Top